Search
Now showing items 1-4 of 4
Bireysel değerlerin marka değeri algısı üzerindeki rolü
(2019-09-02)
Çalışmanın konusunu, birbirinden farklı iki soyut kavram olan `tüketici temelli marka değeri` ve `bireysel değerler` oluşturmaktadır.Çalışmanın amacı, bireysel değerlerin marka değeri algısı üzerindeki rolünü incelemektir. ...
Sigara karşıtı kamu spotlarının bireyler üzerindeki etkisinin nörogörüntüleme yöntemiyle tespit edilmesi
(2019-12-18)
Kamu spotları sağlık, kültür, çevre ve sosyal yaşamla ilgili sorun veya konular üzerinde toplumu bilgilendiren, bilinçlendiren ve toplum üzerinde davranış değişikliği yaratmak amacıyla kitle iletişim araçlarında yer alan ...
Destinasyonların itibar yönetim süreci ve online medya
(2019-05-04)
İtibar, toplumda `kabul görülen, güvenilen ve değer verilen` gibi kullanımları olan, kurumsal anlamda ise, bir işletmenin performansı, davranışı ve iletişimini oluşturan tüm süreçlerin bütününden meydana gelen farkındalık, ...
Bilincin moda yönelimine etkisi (Moda bilinci, öz-bilinç ve öznel mutluluk üzerine alan araştırması)
(2019-06-11)
Öz-bilinç, kişinin toplumsal yaşam içerisinde taşıdığı sosyal kimliği, güdü ve davranışları konusunda farkındalığa sahip olmasıdır. Öz-bilinç düzeyi yüksek olan kişilerin kendilerini diğerlerinden ayırabildikleri, dış ...