Search
Now showing items 1-5 of 5
Üniversite öğrencilerinin sosyal medya kullanım alışkanlıkları ve motivasyonları
(2019-01-28)
Üniversite öğrencilerinin sosyal medya kullanım alışkanlıkları ve motivasyonlarını belirlemeyi amaçlayan bu araştırma nicel verilere dayalı genel tarama modelinde ve ilişkisel tarama modelinde bir araştırmadır. Araştırma ...
İkna edici mesaj stratejisi olarak çekicilik ve kamu spotlarında kullanımı
(2019-10-14)
Kamu spotlarını dünyada ve ülkemizde, bireylerin sağlığını, güvenliğini, toplumun refahını ilgilendiren konularda, bireyleri kitle iletişim araçlarıyla bilgilendirmek, bilinçlendirmek ve uyarmak amacıyla yaygın olarak ...
Yaşam doyumunda sosyal medyanın rolü: Konya örneği
(2019-07-25)
Sosyal medya mecraları; web ortamındaki sosyal etkileşimi geliştirmek için tasarlanmıştır. Sosyal ağlarda kullanıcı, kendi kişisel sayfası üzerinden ilgi alanlarını ortaya koyabilmekte, fotoğraf ve görüntülerini diğer ...
Kitle iletişim araçlarında determinizm ve gerçekliğin inşası
(2019-03-21)
Çalışmanın ilk bölümünde ideoloji kavramından bahsedilmiştir ve ideolojinin bilgi, kültür, gerçeklik, bilinç, devlet, teknoloji ile olan ilişkisi açıklanmıştır. Birinci bölümün son kısmında ise ideolojiye eleştirel bir ...
Duyusal etkinleştirme teknoloji kabul modeli bağlamında online alışveriş yapma eğilimini etkileyen faktörlerin incelenmesi
(2019-12-17)
21. yüzyılın alışveriş dünyasının, tüketici memnuniyeti sağlamak ve bunun sonucunda tüketici bağlılığı yaratmak yönünde değişim gösterdiği görülmektedir. Firmalar artık ürün ve hizmet satmaktan çok tüketicilerin duyularına ...