Search
Now showing items 1-7 of 7
Elektrik-manyetizma konusunun işlenişinde, 5E modelinin derinleşme aşamasına yönelik geliştirilen materyallerin öğrenci başarısına etkisinin değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Bu çalışmada İlköğretim 8. sınıf Fen ve Teknoloji Öğretim Programında yer alan ?Elektrik Akımının Manyetik Etkisi, Isıya dönüşümü ve Elektrikli Araçlarının Gücü? konusuna yönelik, yapılandırıcı öğrenme kuramının 5E modelinin ...
İlköğretim 7. sınıf fen ve teknoloji dersi ``kuvvet ve hareket`` ünitesinin öğretiminde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin başarı ve tutumlarına etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırmanın amacı, ilköğretim fen ve teknoloji dersinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımı ile yapılan öğretimin öğrenci başarısı ve fen ve teknoloji dersine karşı tutumu üzerindeki etkisini incelemektir. Bu amaçla, `Kuvvet ...
Fen ve teknoloji dersinde ?Canlılar ve Enerji İlişkileri? ünitesinin öğretilmesinde proje tabanlı öğrenmenin öğrenci başarısına etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırma ilköğretim Fen ve Teknoloji dersinde ?Canlılar ve Enerji İlişkileri? ünitesinin öğretilmesinde proje tabanlı öğrenmenin öğrenci başarısına etkisini incelemek amacıyla yapılmıştır.Araştırma 2010-2011 öğretim ...
Fen ve teknoloji dersinde çoklu zeka kuramına dayalı öğretimin öğrencilerin başarılarına etkisi
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı, ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin madde ve ısı ünitesindeki başarılarına, tutum ve algılamalarına mevcut öğretim yöntemine kıyasla Çoklu Zeka Ku-ramı'nın etkisini araştırmak ve Çoklu Zeka ...
İlköğretim 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersine yönelik tutumları ile fen ve teknoloji dersi başarıları arasındaki ilişki
(2018-08-06)
Bu araştırmada ilköğretim 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin Fen ve Teknoloji dersine yönelik tutumlarına ve ders başarılarına cinsiyetin, sınıf seviyesinin, anne ve baba eğitim seviyesinin etkisi ve derse yönelik tutum ile ...
Basınç konusunun öğretiminde V diyagramlarının öğrenci başarısı ve tutumuna etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırmanın amacı ilköğretim fen ve teknoloji dersinde basınç konusunun öğretiminde V diyagramlarının öğrenci başarısı ve tutumuna yönelik etkisini incelemektir. Bu amaçla `Kuvvet ve Hareket `ünitesinde yer alan konuların ...
İlköğretim 8. sınıf ?canlılar ve enerji ilişkileri? ünitesinin kavram haritaları, yapılandırılmış grid ve tanılayıcı dallanmış ağaç teknikleri ile işlenmesinin öğrencilerin fen ve teknoloji dersine karşı tutumları üzerine etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırma kavram haritası, grid ve dallanmış ağaç gibi alternatif ölçme ve değerlendirme tekniklerinin ilköğretim 8. sınıf fen ve teknoloji konularında uygulanabilirliği ve öğrenci tutumuna etkisini incelemek amacıyla ...