Search
Now showing items 1-7 of 7
Helâl gıda uygulamalarının müşteri beklentilerini karşılamada önem düzeyinin ölçülmesi: Beş yıldızlı bir otel örneği
(2020-11-24)
Günümüz modern toplumunda bireylerin, inançlarına uygun otellerde konaklama arayışına girmeleri, helal konseptli otel işletme sayısının artmasını ve bu konuda yapılan araştırmaların yeni bir vizyonla ele alınmasını ...
Rekabet stratejileri ile inovasyon arasındaki ilişkide kurumsal itibarın rolü: Otel işletmeleri üzerine bir araştırma
(2020-11-01)
Günümüzde işletmelerin yoğun rekabet ortamında varlıklarını sürdürmelerinin etkili yollarından biri en uygun rekabet stratejisini belirlemeleridir. Belirlediği rekabet stratejisinin de hem işletmenin itibarı üzerine hem ...
Algılanan kurumsal davranışsal tutarlılık ve duygusal bağlılık ilişkisinde kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerine yapılan yüklemelerin aracılık rolü: Otel işletmelerinde bir araştırma
(2020-09-09)
Turizm sektöründe kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin paydaşların tutum ve davranışlarına olumlu etkilemesi nedeniyle stratejik önemi giderek artmaktadır. Paydaşların bu faaliyetlere verdikleri olumlu geri dönüşler, ...
Konaklama işletmelerinde yeşil çözümlerin entegrasyonu: Sertifikasyon, talep ve örnek uygulama bağlamında bir analiz
(2020-01-30)
Fosil tabanlı yakıt kullanımının, sosyal ve fiziksel çevre açısından sürdürülebilir olma-yışı, insanoğlunu ikame yeni enerji türleri arayışına yöneltmiştir. Yüksek enerji perfor-mansına sahip `Akıllı Binalar` ve çevre dostu ...
4 ve 5 yıldızlı otel işletmelerinde afet yönetimi: Yöneticilerin görüşleri üzerine bir araştırma
(2020-02-06)
Günümüzde dünya ekonomisinin üçüncü önemli endüstrisi haline gelen turizmin alt sektörlerinden birini oluşturan konaklama sektörü, turistlik faaliyetlerin yürütülmesinde önemli rol oynamaktadır. Konaklama sektörünü oluşturan ...
4 ve 5 yıldızlı otel işletmelerinde stratejik rekabet üstünlüğü ve inovasyon ilişkisi: Marmara örneği
(2020-09-09)
Sürekli değişen ve gelişen dünyada tüm otel işletmeleri rekabete karşı koyabilmek için değişime uyum sağlamak ve kendilerini yenileyip geliştirmek için çaba göstermektedirler. Teknolojik gelişmelerde yaşanan hızlı değişimler ...
Hizmet kalitesi boyutları ile ağızdan ağıza iletişim boyutları arasındaki ilişki: Otel işletmeleri üzerinde bir araştırma
(2020-11-02)
Ağızdan ağıza iletişim kavramı geçmişi bilgi çağından öncesine dayanan, tüketicilerin tavsiye veya şikayet biçimiyle birbirileriyle ürüne ilişkin fikir alışverişinde bulundukları bir faaliyettir. Günümüz bilgi çağında ise ...