Now showing items 1-4 of 4

    • Algılanan değerin algılanan marka değeri üzerindeki etkisi 

      Bekar, Teoman (SAKARYA ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Algılanan değer kavramı çeyrek yüzyıla yakın bir süredir hem akademik çevrelerde hemde iş dünyasında gittikçe artan bir ilgi görmektedir. Söz konusu kavram, tüketicilerin ürün ve hizmetlere ilişkin değer algılarını daha ...
    • Lüks değer algısının satın alma eğilimi üzerindeki etkisi: Türkiye örneği 

      Kurnaz, Aysel (SAKARYA ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Bu çalışma ile Türkiye'deki tüketicilerin lükse yönelik satın alma niyetinin oluşumunda lüks değer algısı boyutlarının etkilerinin ölçülmesinin yanı sıra, farklı hane halkı gelir grupları ve coğrafi bölgelere göre söz ...
    • Pazarlamada algılanan değer kavramı ve ölçümü 

      Konuk, Faruk Anil (SAKARYA ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Algılanan değer kavramı, özellikle 90'lardan sonra gerek işletmeler gerekse akademisyenler açısından önem taşıyan bir unsur haline gelmiştir. Bu bağlamda, tüketicilerin ürün veya hizmetlere yönelik değer algılamalarının ...
    • Türkiye`de çocuk kanallarında yayınlanan çizgi filmlerde dini ve kültürel değerler eğitimi 

      Demir, Recep (SAKARYA ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-08-19)
      Bu çalışma, çizgi filmlerin çocuğun dinî ve kültürel değerleri benimsemesinde ve bu değerlerin çocuğa transferinde oynadığı rolü tespit etme amacıyla gerçekleştirilmiştir. Bu amaç çerçevesinde öncelikle literatür araştırması ...