Browsing TEZLER by Author "Halkla İlişkiler Anabilim Dalı"
Now showing items 1-5 of 5
-
Bütünleşik pazarlama iletişimi açısından ilişki pazarlaması ve kişiye özel reklamlar
Diner, Ufuk Alptuğ (KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu tez çalışmasında bütünleşik pazarlama iletişimi açısından ilişki pazarlaması ve kişiye özel reklamlar incelenmiştir. Çalışmanın temel amacı, değişen sosyo-ekonomik koşullar, tüketici davranışları, talepleri ve gelişen ... -
Halkla ilişkilerde yeni iletişim teknolojilerinin kullanılması: Kadıköy ve Beyoğlu ilçe belediyelerinin kurumsal web sitesi analizi
Doğu, İlknur (KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Zaman ve mekan bağımlılığı olmaksızın dünyanın herhangi bir yerinden istenilen bilgiye ulaşma imkanı sağlayan, anlık ileti alış verişi yaparak karşılıklı etkileşim ve geri bildirimle iletişimi biçimlendiren, sohbet odaları ... -
İş ilanlarında halkla ilişkiler mesleğinin sunumu
Aktaş Akbulut, Deniz (KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Günümüzde halkla ilişkiler sosyal bir bilim olmasının yanı sıra uzmanlık gerektiren bir yönetim görevi olarak kabul edilmektedir. Halkla ilişkilerin günümüzdeki faaliyet alanı, basın yayın organları ile ilişki kurmaktan ... -
Kamu diplomasisi: Aktörler, türler, araçlar ve teknikler bakımından bir inceleme
Eyüpoğlu, Hasan (KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-02-26)İletişim tüm canlıların anlaşması için üretilmiş ortak bir dil olarak insanlığın da anlaşmasını sağlayan bir araç olmuştur. Milletlerin oluşturduğu devletler, siyasal iletişimin güçlenmesi sonrasında birbirleri ile diplomasi ... -
Risk toplumunda turizm ve kimlik oluşturma süreci: Türkiye örneğinin ulusal ve yabancı basın yansımaları
Kavak, Filiz (KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu tez çalışmasında Ulusal ve Yabancı yazılı basındaki gazetelerde Türkiye turizmi ile ilgili 2005 ve 2006 yıllarında çıkan haberlerin içerik analizleri yapılarak, Türkiye'nin kurumsal kimliği incelenmiştir. Ulusal ...