Search
Now showing items 1-7 of 7
The relationship between vocabulary learning strategies and vocabulary proficiency
(2018-08-06)
Kelime bilgisi ve bu bilgi ile ilişkili olan değişkenler yabancı dil öğretimi alanında birçok çalışmanın odak noktasını oluşturmuştur. Bu değişkenler içinde Kelime Öğrenme Stratejilerine (KÖS) araştırmacılar tarafından ...
Identification of the reading comprehension needs of the freshman students at the university of Gaziantep
(2018-08-06)
oz GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ BİRİNCİ SINIF (Freshman) ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA-ANLAMA BECERİLERİNE ILI SKİN İHTİYAÇLARININ ANALİZİ SUMMAK M. Semih Yüksek Lisans Tezi, ingiliz Dili Eğitimi Tez Yöneticisi :Doc. ...
An Analysis of the relationship between learning strategies and achievement of the preparatory students in EFL at the university of Gaziantep
(2018-08-06)
^ ÖZ GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ HAZIRLIK ÖĞRENCİLERİNİN YABANCI DİL ÖĞRENİMİNDE KULLANDIKLARI ÖĞRENME STRATEJİLERİ VE BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ANALİZİ SANAL, Jale Yüksek Lisans Tezi, ingiliz Dili Eğitimi Tez Yöneticisi: ...
Students` perceptions of effective teachers` behavior
(2018-08-06)
Öğretmen ile öğrenci arasındaki ilişki öğretme ve öğrenme sürecinin temelini oluşturmaktadır. İnsanlar yabancı dil öğrenirken, öğrenme ve öğretme sürecini kolaylaştırıcı ve onları eğitimdeki hedeflere ulaşmada yol gösterici ...
An Analysis of in class behaviour of good language learners at Gaziantep University
(2019-02-14)
Bu tez Gaziantep Üniversitesi Yabana Diller Bölümündeki başarılı dil öğrencilerinin sınıf içi davranışlarını incelemek amacıyla yapılmıştır. Sorun, amaç, evren ve örneklem, denenceler, sayıltılar ve sınırlılık Birinci ...
An analysis of the relationship between students perception and teachers perception of major errors (tense, article, active/passive, modals, if and wish clauses, adjectives, adverbs, reported speech) experienced by the prepatory students with regard to grammer in EFL at the University of Gaziantep
(2018-08-06)
Bu çalışma Gaziantep Üniversitesi Hazırlık Seksiyonu öğrencilerinin yaptığı temel grammar hatalarının belirlenmesinde öğretmen ve öğrencilerin algılamaları arasındaki ilişkiyi araştırmak amacıyla yapılmıştır. Veriler ...
A Focus on the attitudes of the instructors and the students towards language labs in prep-school at the university of Gaziantep
(2018-08-06)
ABSTRACT A FOCUS ON THE ATTITUDES OF THE INSTRUCTORS AND THE STUDENTS TOWARDS LANGUAGE LABS AT THE UNIVERSITY OF GAZİANTEP S UMMAK, Elçin M. A. in English Language Teaching Supervisor: Assoc. Prof. Dr. Erdal Ceyhan June, ...