An Analysis of in class behaviour of good language learners at Gaziantep University
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu tez Gaziantep Üniversitesi Yabana Diller Bölümündeki başarılı dil öğrencilerinin sınıf içi davranışlarını incelemek amacıyla yapılmıştır. Sorun, amaç, evren ve örneklem, denenceler, sayıltılar ve sınırlılık Birinci Bölümde verilmiştir. İkinci Bölüm edebiyat taramasını içermektedir. Üçüncü Bölüm deneklerin ve araçların açıklandığı bölümdür. Dördüncü Bölüm yöntem ve verilerin analizini, Beşinci Bölüm bulguları ve değişkenler arasındaki ilişkileri, Altıncı Bölüm de sonuç ve yorumu vermektedir. Bilim Dalı Sayısal Kodu : ELT 599 iv This thesis aims at analysing in - class behaviour of good language learners in Foreign Language learning in preparatory section at Gaziantep University. The problem, the purpose and the scope of the study are included in Chapter I. Furthermore a brief view on the background to the study is given and hypotheses are put forth within the scope of this chapter. Chapter II presents a brief review of literature. Chapter III deals with the characteristics of the subjects, the questionnaire and the student evaluation form as research tools. Brief information about the textbooks, language laboratory and teachers is also presented in this Chapter. Data collection is included in this chapter. Chapter IV deals with methodology and data analysis. The fifth chapter presents the findings concerning the relations between the variables. This chapter includes the discussion of results and comments on the findings. Chapter VI presents a summary of the study and conclusions. This thesis includes 5 appendices; 22 tables, and 12 figures. Science Code : ELT 599 m
Collections