Search
Now showing items 1-10 of 98
Türk Dili ve Edebiyatı hizmet öncesi öğretmen eğitiminde yansıtıcı öğretim uygulamalarının akademik yazma becerilerine etkisi
(2018-08-06)
Anlama becerileri (receptive language skills) ve aktarma/anlatma becerileri (expressive language skills) olarak bilinen temel dil becerilerinde yetkinlik kazanmak, dil öğreniminin nihai hedefini oluşturmaktadır. Nihai ...
İş birliğine dayalı öğrenme yönteminin okul öncesi öğretmen adaylarının konuşma becerileri üzerine etkisi
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı, Sözlü Anlatım dersinde öğrencilerin akademik başarıları ve derse karşı tutumları üzerine farklı iki öğretim yönteminin (geleneksel ve iş birliğine dayalı öğrenme yöntemlerinden jigsaw(II) tekniğin ...
Türk dili ve edebiyatı öğretmeni yetiştiren bölümlerin müfredatlarının Türk dili ve edebiyatı öğretmeni özel alan yeterliklerini karşılama düzeyi
(2018-08-06)
ÖZETYÜKSEK LİSANS TEZİTÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETMENİ YETİŞTİREN KURUMLARIN TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETMENİ ÖZEL ALAN YETERLİKLERİNİ KARŞILAMA DÜZEYİAhmet KARADOĞAN2014, 143 SayfaEğitim sisteminde meydana gelen değişiklikler ...
Küreselleşmenin Türkiye`ye etkilerine yönelik coğrafya öğretmen adayları görüşleri
(2018-08-06)
Bu araştırmanın amacı, küreselleşmenin Türkiye?ye etkilerine yönelik Coğrafya öğretmen adaylarının görüşlerini belirlemektir. Bu temel amaç çerçevesinde, öğretmen adaylarının görüşlerinin, cinsiyet, üniversite, sınıf, aile ...
Lineer cebir uygulamalarının bilgisayar destekli görselleştirilmesinin, öğretmen adaylarının farkındalıklarına, görselleştirmelerine etkisi ve memnuniyeti
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı bilgisayar destekli lineer cebir materyallerinin öğretmen adaylarının derse karşı ilgi ve farkındalıklarına, uzamsal görselleştirmelerine ve memnuniyetlerine etkisini ortaya çıkarmaktır. Çalışmada nitel ...
Türkçe öğretmeni adaylarının özel alan ve öz yeterlik algıları
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı, diğer tüm derslere temel teşkil eden Türkçe derslerini yürütecek öğretmen adaylarının özel alan yeterliklerinin ve öz yeterlik algılarının cinsiyete, öğretim şekline ve agno'ya göre farklılaşıp ...
Matematik öğretmen adaylarının ve öğretmenlerinin öz düzenleme becerilerinin ve öz yeterlik algılarının incelenmesi
(2018-08-06)
Bu araştırmada matematik öğretmen adaylarının ve öğretmenlerinin öz düzenleme becerilerinin ve öz yeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi amaçlanmıştır. Bu araştırma ilişkisel tarama türünde betimsel ...
Okul öncesi öğretmenleri ve öğretmen adaylarının duygusal zekâları ile okul öncesi öğretmenliğine ilişkin tutumlarının incelenmesi
(2018-08-06)
Araştırma, okul öncesi öğretmenlerinin ve son sınıf öğretmen adaylarının duygusal zekaları ile okul öncesi öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumlarının arasındaki ilişkiyi belirlemek amacıyla yapılmıştır. Araştırma, Erzurum ...
Öz-düzenleyici öğrenmenin görsel sanatlar öğretmeni adaylarının sanat eleştirisi dersine yönelik akademik başarılarına ve kalıcılığa etkisi
(2020-05-10)
Bu araştırmanın amacı öz düzenlemeli öğrenme yaklaşımının görsel sanatlar öğretmeni adaylarının sanat eleştirisi dersine yönelik akademik başarılarına ve kalıcılığa etkisini incelemektir.Nicel araştırma yöntemlerinden ...
Öğretmen adaylarının bilgisayarı tanımaları ile eğitimde kullanmaya yönelik tutumları arasındaki ilişki
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYARI TANIMALARI İLE EĞİTİMDE KULLANMAYA YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ Osman SAMANCI Danışman: Yard.Doç.Dr. Şerafettln KARAKAYA 2000-Sayfa:78 Jüri: Yard.Doç.Dr. ...