Search
Now showing items 1-10 of 113
Pazarlama iletişiminde ürün yerleştirmenin hatırlatıcı etkisi
(2018-08-06)
Sinema filmlerinin, gösterilmeye başlandığı tarihten itibaren hikayeleri, oyuncuları, filmlerin müzikleri ve hikayelerinin geçtikleri mekanlar gibi faktörlerle seyircileri üzerinde güçlü bir etki yarattığı görülmektedir. ...
İmalat işletmelerinde yeşil pazarlama stratejileri; Performans ile ilişkisi üzerine bir model önerisi
(2018-08-06)
1970'lerden itibaren kaynakların hızla tükenmeye başlaması, çevrenin kirletilmesi ve bunların sonucu olarak ekolojik dengenin bozulması dünyanın en önemli sorunu haline gelmeye başlamıştır. Günümüz dünyasında işletmeler, ...
Sağlık hizmetlerinin pazarlanması: Hizmet tüketicileri olan hastaların sağlık kuruluşlarından beklentileri üzerine bir araştırma
(2018-08-06)
Değişen hayat şartları ve kompleks bir yapı olan iş dünyası, pazarlamanın önemini gün geçtikçe artırmaktadır, işletmelerin bu yeni bakış açısını zamanında ve gerektiği şekilde değerlendirmeleri kendi yararlarına olacaktır. ...
Firmaların sosyal sorumluluk ve pazarlama etiğine ilişkin algı ve anlayışları Erzurum`da ticaret ve sanayi odasına kayıtlı firmalar üzerine bir alan araştırması
(2018-08-06)
V ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ FİRMALARIN SOSYAL SORUMLULUK VE PAZARLAMA ETİĞİNE İLİŞKİN ALGI VE ANLAYIŞLARI ERZURUM'DA TİCARET VE SANAYİİ ODASINA KAYITLI FİRMALAR ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI Mehmet İlhan IŞIKLI Danışman ...
Kadın tüketicilerin pazarlama karmasına ilişkin marka değer algıları
(2019-05-31)
Bu çalışmanın amacı, pazarlama karması elemanlarının kadın tüketicilerin marka tercihlerini ve marka değer algılarını nasıl etkilediğini belirlemektir. Bu çalışmada tesettür markalı ürünleri tercih eden bayan tüketicilerin, ...
Bir pazarlama yöntemi olarak franchising üniversiteli öğrencilerin fast food restoranları tercih nedenleri üzerine Erzurum`da bir saha araştırması
(2018-08-06)
ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ BİR PAZARLAMA YÖNTEMİ OLARAK FRANCHISING Burcu CANDAN Danışman :Prof.Dr. Uğur GÜLLÜLÜ 1996, Sayfa: Jüri : Prof.Dr. Uğur GÜLLÜLÜ Franchising, bir markayı veya ürünü ortaya çıkarıp başarısını kanıtladıktan ...
Sosyal medyanın viral (elektronik ağızdan ağıza) pazarlama faaliyetleri ve tüketici satın alım niyetine etkileri
(2018-08-06)
Bilgi iletişim teknolojilerinin gelişmesi ve internet tabanlı medya ortamlarının oldukça popüler hale gelmesi; firmaları pazarlama stratejilerini sosyal medya adı verilen bu ortamları kullanarak geliştirmeye doğru ...
Firmaların sosyal sorumluluk ve pazarlama etiğine ilişkin algı ve anlayışları Erzurum`da ticaret ve sanayi odasına kayıtlı firmalar üzerine bir alan araştırması
(2018-08-06)
V ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ FİRMALARIN SOSYAL SORUMLULUK VE PAZARLAMA ETİĞİNE İLİŞKİN ALGI VE ANLAYIŞLARI ERZURUM'DA TİCARET VE SANAYİİ ODASINA KAYITLI FİRMALAR ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI Mehmet İlhan IŞIKLI Danışman ...
Pazarlama süreçlerinin inovasyon stratejilerine etkisi üzerine bir araştırma
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı, pazarlama süreçlerinin ve organizasyon yapısının inovasyon stratejileri üzerindeki etkisini belirlemektir.Çalışma üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde inovasyon kavramı, özellikleri, inovasyon ile ...
KOBİ`lerin pazarlama faaliyetlerinde bilgi ve iletişim teknolojilerinin kullanımı ve bir uygulama
(2018-08-06)
Bu çalışmada pazarlama faaliyetlerinde bilgi ve iletişim teknolojilerinin kullanım durumu incelenmeye çalışılmış, bu kapsamda Erzurum ilinde faaliyet gösteren küçük ve orta ölçekli işletmelerden hizmet sektörü dışındaki ...