Browsing EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ by Subject "5E Model"
Now showing items 1-4 of 4
-
5e öğrenme modeli destekli etkinliklerin 8. sınıf öğrencilerinin eşlik ve benzerlik kavramını oluşturma sürecine etkisi: Bir eylem araştırması
(ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-02-11): En az kenara sahip olması nedeniyle üçgenler, dörtgen ve çokgenler için temel teşkil etmektedirler. Dörtgen ve çokgenlerin inşası ve temel özeliklerinin belirlenmesinde üçgenlerin sahip oldukları özeliklerin bilinmesi ... -
5E öğrenme modeli ile 7. sınıf öğrencilerinin dönüşüm geometrisi başarı ve Van Hiele dönüşüm geometrisi düşünme düzeylerinin gelişimi
(ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-04-30)Amaç: Bu araştırmada dönüşüm geometrisi öğretiminde 5E öğrenme modeline uygun olarak hazırlanan eylem planlarının 7.sınıf öğrencilerinin dönüşüm geometrisi başarısına etkisini ve Van Hiele dönüşüm geometrisi düşünme ... -
6.sınıf öğrencilerine alan ölçme konusunun öğretimine yönelik bir eylem araştırması
(ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Amaç: Bu çalışmanın amacıüçgen ve paralelkenarın alanlarını ölçmeye yönelik 5E öğretim modeline dayalı dersin tasarlanması ve uygulanmasından oluşan bir eylem araştırması gerçekleştirerek öğretimin etkinliğini artırmaktır. ... -
Matematik öğretmen adaylarının çevrimiçi eğitimde harita kullanımına yönelik ders planı hazırlama ve uygulama deneyimleri
(ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020-11-18)Amaç: Bu araştırmada, ilköğretim matematik öğretmen adaylarının çevrimiçi eğitimde harita kullanımına yönelik deneyim ve görüşlerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda, öğretmen adaylarının harita kullanarak ...