Search
Now showing items 1-10 of 186
Örgütsel sessizlik yabancılaşma ilişkisi: Çanakkale`deki orta ve büyük ölçekli oteller üzerine bir araştırma
(2018-08-06)
Örgütsel sessizlik ve yabancılaşma gerek işgörenler gerekse örgütler için oldukça farklı sorunlar meydana getirebilen bir durumdur. İşgörenlerin fikirlerini dışa vurmamaları, duygularını ve düşüncelerini dile getirmeyerek ...
Müşteri için değer yaratma, müşteri sadakati oluşum süreci ve şirket performansına etkileri üzerine araştırma
(2018-08-06)
Müşteri Sadakati kavramı teknolojik ve ekonomik gelişmelere bağlı olarak son yıllarda pazarlama literatüründe yer almaya başlamış bir kavramdır. Hızla gelişen GSM sektöründe Operatör bir firmanın mevcut müşteri portföyünü ...
Tekdüzen hesap planına göre işçilik giderlerinin muhasebeleştirilmesi ve Uzunköprü uygulamaları
(2018-08-06)
11 TEKDÜZEN HESAP PLANINA GÖRE İŞÇİLİK GİDERLERİNİN MUHASEBELEŞTİRİLMESİ VE UZUNKÖPRÜ UYGULAMALARI ÖZET Muhasebe bilgilerinden beklenen yararın sağlanması, bu bilgilerin herkes tarafından aynı şekilde algılanması ve ...
Otel işletmelerinin yiyecek-içecek departmanındaki çalışma koşullarının işgören motivasyonuna etkileri: İstanbul` daki beş yıldızlı otel işletmelerinde bir uygulama
(2018-08-06)
ÖZETTezin Adı: Otel İşletmelerinin Yiyecek-İçecek Departmanındaki Çalışma Koşullarının İşgören Motivasyonuna Etkileri: İstanbul' daki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir UygulamaHazırlayan: Sibel SELVİDEN ...
Sağlık hizmetleri pazarlaması: Hastaların sunulan hizmetlerin kalitesini algılamaları üzerine bir uygulama
(2018-08-06)
Günümüzde hizmetlerin profesyonel anlamda pazarlanmasının gittikçe önem kazanması,saglık hizmetleri pazarlamasında da önemli gelismeler kaydedilmesine yol açmıstır. Özellikle,özel saglık hizmetlerinin artısı ve saglık ...
Vergilerin işletmelerin yatırım kararları üzerindeki etkileri (Yatırım indirimi)
(2018-12-04)
Vergi gelirleri, kamunun en temel ve sağlıklı kaynağını oluşturmaktadır. Bu nedenle kamunun, verginin temel amaçlarından sapmadan, milli gelirdeki artışlara uygun olarak vergi gelirlerini arttırması zorunludur. Ancak özel ...
Şehir markası yaratma süreci ve Edirne şehir markası bir model önerisi
(2018-08-06)
Mekan pazarlama yaklaşımı; mekan için olumlu imaj yaratılarak girişimcilerin, turistlerin, kurumların, etkinliklerin ve benzeri öğelerin mekana çekilmesi gibi farklı amaçlarla kullanılmıştır. Bugün de şehirler turistleri, ...
Edirne ili konaklama işletmelerinde işgören motivasyonu ile verimlilik göstergelerinden iş doyumu arasındaki ilişki
(2018-08-06)
Konaklama işletmelerinde hizmetten yararlanan müşteriler ile hizmeti karşılayan işgörenlerin, karşılıklı iletişim halinde olması nedeniyle işgörenler ve onların sahip oldukları motivasyon ile verimlilik arasındaki ilişki; ...
Türkiye`nin Gümrük Birliği süreci ve ihracatımıza etkileri
(2018-08-06)
ÖZET Türkiye'nin Avrupa Gümrük Birliği' ne üyeliği çok acele alınmış bir karar sonucu gerçekleşmiştir. Bu karar, niteliği itibari ile siyasidir. Ekonomik ve ticari tedbirlerin alınmadan gerçekleştiği üyelik, bu ...