Show simple item record

dc.contributor.advisorGüngördü, Ersin
dc.contributor.authorAbdullah Beyatli, Aishan Adil
dc.date.accessioned2020-12-29T08:57:18Z
dc.date.available2020-12-29T08:57:18Z
dc.date.submitted2001
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/374675
dc.description.abstractÖZET Bu tez çalışmasında, 4. sınıf Sosyal Bilgiler Dersindeki coğrafya ünitelerini program taslağı Bloom'un tam öğrenme modeli esas alınarak hazırlanmıştır. İlköğretim 4. sınıf Sosyal Bilgiler Dersi coğrafya ünitelerin hazırlanmasında Milli Eğitim Bakanlığının 4. sınıf Sosyal Bilgiler kitabı esas kaynak olarak alınmış, Tebliğler dergisinde yer alan Sosyal Bilgiler Dersi amaçlan gözönünde bulundurularak hedef ve hedef davranışlar yazılmış ve bu hedef davranışlar öğrenme - öğretme faaliyetlerinin belirlendiği eğitim durumları ve program taslağının başarıya ulaşıp ulaşmayacağım (öğrencilerde bu hedeflerin oluşup oluşmadığını) kontrol edecek olan değerlendirme süreçlerine yer verilmiştir. Değerlendirme için ünite sonlarında ölçüt aracı olarak çoktan seçmeli sorulardan oluşan testler oluşturulmuştur.
dc.description.abstractSUMMARY The research for this thesis has been prepared based on the Bloom full education model which is the program draft to cover the geography chapter in Social Sciences book for the 4th grade students. The 4th grade book published by the National Education Ministry has become the basic source for the preparation of the geography units for the 4th grade Social Sciences studies. Targets and targeted attitudes have been determined and these attitudes have been mentioned in the evaluation processes, which determined the educational methods for the learning-educating activities and controlled whether the program draft would be successful or not, taking into consideration the objectives of the Social Sciences studies, mentioned in the `Tebliğler Periodical`. The criteria medium at the end of each chapter are tests comprising multiple choices for the final evaluation. uen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleİlköğretim 4. sınıf sosyal bilgiler programında yer alan coğrafya konularının program geliştirme ilkelerine göre incelenmesi
dc.title.alternativeThe Scrutimising of geographical subjects, in the curriculum of 4 th grade social sciences, according to the principle of developing programs and a program proposal
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentCoğrafya Eğitimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmCurriculum
dc.subject.ytmPrimary education
dc.subject.ytmGeography teaching
dc.subject.ytmSocial studies course
dc.identifier.yokid110681
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityGAZİ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid107158
dc.description.pages111
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess