Viyolonsel eğitiminde karşılaşılan güçlükler
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Viyolonsel Eğitiminde Karşılaşılan Teknik Güçlükler (Yüksek Lisans Tezi) Burcu Müniroğlu Haziran-2001 Özet Bu araştırma, Türkiye'deki A.G.S.L'lerin müzik bölümlerinde viyolonsel eğitimi alan öğrencilerin genel durumunu ve çalgı eğitiminde karşılaşılan teknik güçlükleri belirli boyutlarıyla inceleyip ortaya koymak amacıyla yapılmıştır.Böylece, belirlenen kurumlardaki viyolonsel öğretiminde karşılaşılan teknik güçlüklerin ortadan kaldırılmasına yönelik görüş ve önerilerle viyolonsel eğitimine katkıda bulunulmaya çalışılmıştır. Araştırmada öğretmen ve öğrencilere uygulanan anket ve kaynak tarama teknikleriyle elde edilen veriler, durum analizine yönelik olarak belirlenen bir model esas alınarak bulgulara dönüştürülmüş, yorumlarla birlikte sonuçlar ışığında çözüm önerileri geliştirilmiştir. Bilim Kodu: Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı Müzik Bilim Dalı Anahtar Kelimeler: Viyolonsel Eğitimi Sayfa Adedi: 113 Tez Yöneticisi: Rıdvan Süer Problems Encourtered During Cello Education Burcu Müniroğlu June-2001 Abstract The aim of this study is to investigate upto a certain extent the general situation of cello students in Turkish Anatolian Fine Arts High School Music Department and also the technical problems that arise while teaching how to play musical instrument views solution suggestion problems encountered in cello education at the specified organizations, have been spesified and the hence, a contribution has tired to be made to cello education. The information obtained via questionaire's given to teachers and students has been analyzed and solutions in light of the results have been recommended. Science Code: Fine Arts Education Department Music Department Keywords: Cello Education Number of pages: 113 Supervision Doç.Dr.Rıdvan Süer
Collections