A Suggested portfolio development model for ELT students at Gazi University
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
ÖZET Portföy sistemini tanıtan bu çalışma bir portföy geliştirme modeli oluşturmayı amaçlamıştır. Sunulan modelin portföy sistemini sınıflarında kullanmak isteyen öğretmenlere yararlı bir kaynak oluşturacağı düşünülmektedir. Bu çalışma beş bölümden oluşmuştur. Birinci bölüm çalışma boyunca tartışılan problemi, bu problemin varsayımlarını, çalışmanın amacını, kapsamını ve çalışmada kullanılan veri toplama ve değerlendirme metotlarını sunmaktadır. Bu çalışmanın ikinci bölümü konuyla ilgili kaynak taramasını kapsamaktadır. Bu bölüm genel olarak değerlendirme sistemleri ve özellikle portföy değerlendirme sistemiyle ilgili kaynak taramasını sunarken tezin kuramsal çerçevesini de vermektedir. Üçüncü bölüm çalışmaya katılan öğrenci ve öğretmenlerden anket ve görüşme yoluyla toplanan verilerin analizi ve yorurnlanmasını içerir. Bu bölümde çalışmaya katılan üç ayrı öğrenci grubu genel olarak tanıtılmakta ve veri toplama yöntemi özetlenmektedir. Bu çalışmanın dördüncü bölümü anketler ve görüşmelerden elde edilen verilerden hareketle oluşturulan bir portföy geliştirme modeli sunmaktadır. Beşinci bölüm çalışmanın kısa bir özetinin yapıldığı sonuç bölümüdür. ABSTRACT This study, which introduces portfolio system, aims to suggest a portfolio development model. The suggested portfolio development model is thought to be a guide for the teachers who want to implement portfolio system in their classes. This study has five chapters. The first chapter attempts to give the problem to be discussed throughout the study. The aim and the scope of the study are given in this chapter, which also includes presentation of the method and the statement of the assumptions. The second chapter presents the literature review of the thesis. This chapter which mainly focuses on the topics of assessment systems in general and portfolio assessment system in particular, provides the theoretical background of the study. Chapter three deals with the analysis and the interpretation of data collected from students and instructors. In this chapter, the overall picture of the subjects to whom the questionnaire has been administered is given and data collection process is summarized. In chapter four, a portfolio development model which is based on the findings of the questionnaire and interviews is suggested. Chapter five, which is the conclusion part, involves a brief summary of the study. II
Collections