Silahlı Kuvvetler Mızıka Astsubay Hazırlama ve Sınıf Okulu`nda armoni eğitimi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
ÖZET SİLAHLI KUVVETLER MIZIKA ASTSUBAY HAZIRLAMA VE SINIF OKULUNDA ARMONİ EĞİTİMİ ( YÜKSEK LİSANS TEZİ ) Hakan ÇETİN GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ Haziran-2001 Bu araştırma, Slh.Kuv.Mızıka Astsubay Hazırlama ve Sınıf Okulunda uygulanana armoni eğitiminin genel durumunu belirli boyutlarıyla ortaya koymak ve bundan hareketle armoni eğitiminin geliştirilmesine, görüş ve önerilerle katkıda bulunmak amacıyla yapılmıştır. Araştırmada, durum tespitine yönelik bir model esas alınmış, veriler görüşme, anket ve kaynak tarama yoluyla elde edilerek işlenmiş, betimsel yöntemler yardımıyla çözümlenerek yorumlanmıştır. Araştırmada, armoni eğitiminin somut durumu, ilgili öğretmen, öğrenci ve diğer meslek dersleri öğretmenlerinin armoni eğitimine ilişkin görüşleri, armoni öğretmenlerinin taşıdıkları başlıca özellikler, armoni eğitiminde program geliştirme çalışmalarının durumu ve armoni öğretmenlerinin yaklaşımları, öğrencilerin programdaki bazı öğeler hakkındaki görüşleri, öğretmen ve öğrencilere göre armoni eğitiminde karşılaşılan sorunlar ve armoni eğitiminin geliştirilmesine yönelik görüş ve önerileri ortaya konulmuştur. Anahtar Kelimeler : Armoni Eğitimi Sayfa Adedi : 99 Tez Yöneticisi : Yrd Doç Ali KÜÇÜK ABSTRACT THE HARMONY EDUCATION IN THE TURKISH ARMY FORCES NON COMMISSIONED OFFICER MUSICAL TRAINING HIGH SCHOOL ( M.Sc.Thesis ) Hakan ÇETİN GAZİ UNIVERSITY INSTITUTE OF EDUCATIONAL SCIENCES JUNE-2001 This study aims to investigate the general state in the Turkish Army Forces Non-Commissioned High School in a multidimensional way, and thus to contribute new vieews and suggestions towards the improvement of the harmony training. In the research we adopted a model to determine the present state by collecting data through interviews, opinion polls and literatüre scanning. All the data thus collected were intrepreted being analysed with the help of descriptive method. This study includes the topics which follow; The positions of the teaching staff and the students on the current state of the harmony training; certain features associated with the harmony teachers on the students; the state of the attemps at the syllabus development in the harmony teaching, and the opinions there of the teaching staff and the students; the skills which present difficultes and the problems; the people concerned with regard to the improwement of the harmony training. Key Words : Teaching Harmony Number of Pages : 99 Advisor : Yrd.Doç.Ali KÜÇÜK
Collections