Search
Now showing items 1-6 of 6
Standard setting and validation of a placement test by aligning it to the cefr.
(2019-09-18)
Mevcut çalışma, İstanbul, Türkiye'de eğitim dilinin İngilizce olduğu özel bir üniversitenin Yabancı Diller Yüksekokulunda (YDYO) kullanılan bir yabancı dil (İngilizce) seviye belirleme sınavının standartlarını belirlemeyi ...
EFL teachers` research engagement at a private university
(2019-02-12)
Bu çalışmanın temel amacı, Özyeğin Üniversitesi'ndeki İngilizce öğretmenlerinin basılı akademik çalışmaları ile okuma ve araştırma yapma seviyelerini irdeleyerek bu yapının arkasındaki nedenleri belirlemektir. Buna ...
A corpus driven genre analysis study on ELT graduate students` use and perceptions of discussion moves in research articles
(2019-11-04)
Bu çalışma, İngiliz dili eğitimi lisansüstü programına kayıtlı Türk yüksek lisans ve doktora öğrencilerinin ders alma aşamasında yazdıkları yayımlanmamış araştırma makalelerinde yer alan tartışma bölümlerinin türe özgü ...
A study on the implementation of an accreditation process within a university intensive language program
(2019-10-17)
Günümüzde kalite güvence programları yüksek öğrenimde yabancı dil programlarında çok önemli bir yer tutmaktadır.Ancak kalite güvence programlarının universitelere adaptasyonu onların durumsal ve kurumsal faktörlerine göre ...
Bridging the gap: Comparing the relative effects of sustained silent reading (SSR), assisted repeated reading (ARR), and traditional reading (TR) on EFL learners` reading comprehension and silent reading rate, vocabulary knowledge, motivation for reading, and attitudes toward reading
(2019-08-23)
Öntest-sontest dizaynı ve karma yöntem yaklaşımını benimseyen bu yarı deneysel çalışmanın amacı, (1) 10-haftalık Aralıksız Sessiz Okuma (ASO), Yardımlı Tekrarlı Okuma (YTO), ve Geleneksel Okuma (GO) öğretimlerinin etkilerini ...
The effect of explicit instruction of formulaic sequences on l2 oral fluency
(2019-10-16)
Kalıplaşmış dil kullanımının ikinci dilde konuşma akıcılığını artıran rolü geniş kabul görmektedir. Ancak, kalıplaşmış ifadeler eğitiminin ikinci dilde konuşma akıcılığını nasıl etkileceyeği henüz açık değildir. Bu ...