Search
Now showing items 1-3 of 3
The effects of learning-oriented assessment on students' academic writing ability
(2021)
Bu çalışmanın amacı, Erzurum Teknik Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu'nda öğrenim gören 40 öğrencinin öğrenim yöneltimli değerlendirmenin (LOA) akademik yazma becerilerine etkisini incelemektir. Deneysel bir ön ...
Planned and spontaneous translanguaging pedagogies by bilingual and multilingual teachers with l2 and l3/l3+ learners
(2021)
Bu karma tasarımlı çalışma, bir Türk devlet üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu'nda hazırlıklı ve hazırlıksız Dillerarası Geçişlilik Pedagojileri (TP'yi) araştırmayı amaçlamaktadır. Veriler, A1 başlangıç ...
İlkokul ve ortaokul müdürlerinin etik liderlik davranışı gösterme düzeyleri ile öğretmenlerin örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişki
(2021)
Bu araştırmanın amacı, ilkokul ve ortaokul müdürlerinin etik liderlik davranışı gösterme düzeyleri ile öğretmenlerin örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişkiyi tespit etmektir. Araştırma ile öğretmenlerin örgütsel ...