Search
Now showing items 1-6 of 6
Fen bilimleri dersinde otantik öğrenme uygulamalarının etkisinin incelenmesi
(2020-02-20)
Bu araştırmada, fen bilimleri dersinde otantik öğrenme uygulamalarının etkisinin incelenmesi ve öğretme-öğrenme sürecine katkısının belirlenmesi amaçlanmıştır. Karma araştırma yöntemiyle gerçekleştirilen bu çalışmada gömülü ...
Hakkâri iline ait bazı etnobotanik bilgilerin biyoloji eğitiminde kullanılmasının öğrencilerin akademik başarısına etkisi
(2021)
Dünyada ve ülkemizde; öğretim ortamları, ulusal düzeyde genel geçer, uzak ve yakın hedefler gözetilerek planlanmaktadır. Kırsal nüfusun yoğun olduğu, etnobotanik bilginin güncel hayatta etkili olduğu çevrelerde, yerel ...
Ortaokul öğrencilerinin Dyned kullanımlarının İngilizceye yönelik tutumlarına, yabancı dil öğrenme kaygı düzeylerine ve akademik başarılarına etkileri
(2021)
Bu çalışmada ortaokul 6. ve 7. sınıf öğrencilerinin Dyned dil eğitim yazılımı kullanımlarının öğrencilerin İngilizceye yönelik tutumlarına, yabancı dil öğrenme kaygılarına ve akademik başarılarına olan etkisini tespit etmek ...
Mobil öğrenmenin akademik başarıya etkisi üzerine yapılan deneysel çalışmaların karşılaştırılması
(2020-07-06)
Geçmişten günümüze kadar mobil öğrenme alanında sürekli gelişmelerin olduğu dikkat çekmektedir. Bu çalışma mobil öğrenme alanında yapılan deneysel çalışmalara ait verileri farklı açılardan karşılaştırmayı ve elde edilen ...
Jigsaw II tekniğinin 9. sınıf coğrafya dersinde öğrencilerin başarılarına ve derse yönelik tutumlarına etkisi
(2021)
Aktif ve işbirlikli öğrenme derslerde kalıcılığı sağlamak için kullanılan yöntemlerdir. Coğrafya dersinde de öğrencilerin daha iyi öğrenebilmeleri için başvurulacak yöntemlerden biridir. Coğrafya, öğrencilerin dünyayı ve ...
Felsefe eğitiminin matematik başarısı üzerindeki etkisi
(2021)
Bu araştırmanın amacı felsefe eğitiminin öğrencilerin matematik başarısı üzerindeki etkisini ortaya çıkarmaktır. Araştırma örneklemini 2019-2020 eğitim öğretim yılının bahar döneminde, Van ili İpekyolu ilçesi Şehit Koray ...