Search
Now showing items 1-10 of 14
Fen ve teknoloji derslerinde kullanılan simülasyon yönteminin 7. Sınıf öğrencilerinin erişilerine etkisi
(2018-08-06)
Bu çalışmayla ilköğretim ikinci kademedeki 7. sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersinde `Vücudumuzda sistemler' adlı ünitenin öğretiminde kullanılan simülasyon yöntemi ile geleneksel yöntemin öğrencilerin erişilerine ...
İlköğretim yedinci sınıf öğrencilerinde eleştirel düşünme becerilerinin matematik başarısını yordaması
(2018-08-06)
Bu araştırma ilköğretim yedinci sınıf öğrencilerinin eleştirel düşünme beceri düzeylerini ve matematik başarısı, yaş, cinsiyet ve sosyo-ekonomik düzey değişkenlerinin bu düzeyleri ne kadar etkilediğini ortaya çıkarmayı ...
İlköğretim 5. sınıf fen ve teknoloji dersinde uygulanan bellek destekleyici stratejilerin öğrencilerin erişi ve tutumlarına etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırmada, sözel bellek destekleyicileri temele alan İlköğretim 5. sınıf Fen ve Teknoloji öğretiminin, öğrenme ürünlerine etkisi incelenmiştir.Araştırmada deneysel yöntemin ön test ? son test kontrol gruplu modeli ...
İlköğretim 7. sınıf fen ve teknoloji dersi ``kuvvet ve hareket`` ünitesinin öğretiminde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin başarı ve tutumlarına etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırmanın amacı, ilköğretim fen ve teknoloji dersinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımı ile yapılan öğretimin öğrenci başarısı ve fen ve teknoloji dersine karşı tutumu üzerindeki etkisini incelemektir. Bu amaçla, `Kuvvet ...
Fen ve teknoloji dersinde ?Canlılar ve Enerji İlişkileri? ünitesinin öğretilmesinde proje tabanlı öğrenmenin öğrenci başarısına etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırma ilköğretim Fen ve Teknoloji dersinde ?Canlılar ve Enerji İlişkileri? ünitesinin öğretilmesinde proje tabanlı öğrenmenin öğrenci başarısına etkisini incelemek amacıyla yapılmıştır.Araştırma 2010-2011 öğretim ...
İlköğretim 7. sınıf fen ve teknoloji dersinde uygulanan yansıtıcı düşünmeye dayalı etkinliklerin bilimsel süreç becerilerinin gelişimine ve başarıya etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırmanın amacı, İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde uygulanan yansıtıcı düşünmeye dayalı etkinliklerin, öğrencilerin bilimsel süreç becerilerinin gelişimine ve başarılarına etkisini belirlemektir. Araştırma ...
İlköğretim birinci kademede aktif öğrenmenin sosyal bilgiler dersinde uygulanmasının öğrenci başarısına ve tutumlarına etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırmada, 2005?2006 öğretim yılında uygulanmaya başlanan yapılandırmacı eğitim anlayışına uygun öğrenme yaklaşımlarından biri olan aktif öğrenmenin ilköğretim birinci kademe Sosyal Bilgiler dersinde öğrencilerin ...
İlköğretim ikinci kademe sosyal bilgiler derslerinde coğrafya konularının öğretiminde materyal kullanımının öğrenci başarısına etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırma ilköğretim okulları ikinci kademe Sosyal Bilgiler dersi coğrafya konularının öğretiminde kullanılabilecek materyallerin belirtilmesi ve bu materyallerin öğrencilerin ders başarılarına etkisinin belirtilmesi ...
Fen ve teknoloji dersi ?canlılarda üreme, büyüme ve gelişme? ünitesinde kullanılan yapılandırmacı 5E öğrenme modeli`nin 6. sınıf öğrencilerinin başarılarına etkisi
(2018-08-06)
Bu çalışmada, Fen ve Teknoloji dersi 6. sınıf öğretim programında bulunan ?Canlılarda Üreme, Büyüme ve Gelişme? ünitesindeki konuların yapılandırmacı 5E öğrenme modeliyle öğretilmesinin öğrencilerin başarısına etkisi ...
İlköğretim 6, 7, 8. sınıf İngilizce dersindeki başarılarına göre öğrenme stilleri ve çalışma alışkanlıklarının incelenmesi
(2018-08-06)
ÖZET Bu araştırmada, İlköğretim 6-7-8. sınıf öğrencilerinin İngilizce dersine yönelik öğrenme stilleri, çalışma alışkanlıkları ve basanları arasındaki ilişkiler incelenmiştir. Araştırma, 2002-2003 eğitim - öğretim yılında ...