Search
Now showing items 1-10 of 32
Kişisel satışta yapay zeka kullanımı ve eğitim sektöründe bir uygulama
(2018-08-06)
Yapay zeka teknikleri kullanılarak geliştirilen uzman sistemler, çözümü için uzmanlık gerektiren konularda gerekli, öneri, teşhis veya çözüm getirebilmek için kullanılmaktadırlar. Bu sistemler uzmanlık gerektiren her hangi ...
Bilgi sistemleri ve pazarlama arasındaki uyumun algılanan pazarlama performansına etkisi ve bir uygulama
(2018-08-06)
Pazarlama performansı işletmelerin başarı kriter değerleri arasında en önemli unsurlarından birisidir. Ancak performansı arttırıcı bazı öğeler gerekmektedir. Bunlardan bir tanesi de bilgi sistemleridir. Özellikle bilgi ...
Ticari bankacılıkta bireysel pazarlama ve banka müşterilerinin banka seçimini etkileyen faktörler
(2018-08-06)
ÖZET Kar amacı güden organizasyonlarda başarıya ulaşmak ancak uygun pazarlama stratejileri geliştirilmesi ile mümkün olabilmektedir. Ticari bankalar özellikle ülkemizde ekonomi açısından çok önemli kuruluşlardır. Müşterilere ...
Türk ilaç sanayiinde pazarlama sorunları ve bir alternatif satış yöntemi:Taneyle satış
(2018-08-06)
ÖZET İlaç, insan sağlığına sağladığı fayda nedeniyle diğer tüm ürün gruplarından farklı bir öneme sahip bulunmaktadır. Tasarım aşamasından nihai tüketiciye ulaşana dek her aşamada yasa, yönetmelikler ve ilgili mevzuat ile ...
İşletmeden işletmeye (B2B) elektronik ticaret ve Türkiye uygulamaları
(2018-08-06)
ÖZET Bundan bir kaç yıl öncesine kadar işletmelerin büyük bir çoğunluğu ürün veya hizmet odaklı bir yapıya sahiplerdi. Uzun zaman bu yapılarını belirli fiziksel katmanlarda hayata geçirerek günümüze gelmiş olan işletmeler, ...
İnternet ortamında pazarlama faaliyetleri
(2018-08-06)
XI ÖZET lıılcrnef in iş aracı olarak artan popüleritesi; Inlernel'in şu anki kapasitesi ve gelecekteki gelişme beklentisi, cazip özelikleri, bilgi ve kaynakların global paylaşımını sağlamaktaki velisi Inleınel'iıı ...
Amaca yönelik pazarlama uygulamalarına ilişkin tüketici tutumlarının değerlendirilmesi
(2019-10-19)
Firmalar, günümüzün değişen koşullarında daha iyi ürün ve hizmet sunabilmek ve daha iyi müşteri tatmini sağlayabilmek için pazarlama stratejilerini değiştirmektedirler. Kurumsal hayırseverlik ve kurumsal sosyal sorumluluk ...
B2b pazarda marka sadakati: Ticari taksilerde bir uygulama
(2018-12-26)
Uluslararası piyasalarda yaşanmakta olan yoğun rekabet, tüm sektörlerde olduğu gibi otomotiv sektöründe de üreticilerin endüstriyel pazarlarda müşteri algısını olumlu yönde etkileyecek yenilikçi pazarlama stratejileri ...
Sinema filmlerinde ürün yerleştirme uygulamalarının etkinliğinin film türlerine göre karşılaştırılması
(2018-08-06)
Ürün yerleştirme, geleneksel reklamcılığın yükselen maliyetler, azalan etki gücü gibi nedenlerle etkinliğinin düşüş gösterdiği bir durumda, pazarlamacıların hedef kitlelerine ulaşmak için kullandıkları yeni ve değerli bir ...