Browsing SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ by Subject "Academic achievement"
Now showing items 1-5 of 5
-
Allosterik öğrenmeye dayalı fen ve teknoloji dersinin öğrencilerin fen dersine yönelik tutumlarına, güdülerine ve akademik başarılarına etkisi
(KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmanın genel amacı, dördüncü sınıf Fen ve Teknoloji dersinde allosteriköğrenme yaklaşımının öğrencilerin derse yönelik tutumlarına, güdülerine ve akademikbaşarılarına etkisini araştırmaktır. Araştırma deneysel modele ... -
İlkokul 3.sınıf Hayat Bilgisi dersinin Dunn ve Dunn Öğrenme Stili Modeli kullanılarak öğretilmesinin öğrencilerin akademik başarılarına ve derse yönelik tutumlarına etkisi
(KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Eğitimin amacı çocuğun çevresine uyum sağlayıp, başarılı olması ve hayat döngüsü içerisinde aktif roller alarak, mutlu bir birey olarak hayatını devam ettirmesidir. Eğitim hayatının ilkokul bölümünde hayat bilgisi dersi ... -
Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin okuma alışkanlıkları ile akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
(KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmada `Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıkları ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişki` tespit edilmeye çalışılmıştır. Çalışma Kahramanmaraş merkezinde bulunan biri köy, biri kasaba olmak üzere 6 ... -
Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersine yönelik öz düzenleme becerileri ve öz yeterlikleri ile akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
(KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmanın genel amacı, 8.sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersineyönelik öz düzenleme becerileri ve öz yeterlikleri ile akademik başarılarıarasındaki ilişkinin incelenmesidir.İlişkisel tarama modelinin kullanıldığı ... -
Ortaokul sekizinci sınıf öğrencilerinin okuma alışkanlıkları ile sayısal ders başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
(KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmanın genel amacı, 2014–2015 eğitim-öğretim yılında Kahramanmaraş ilinde yer alan sekiz ortaokulda öğrenim gören sekizinci sınıf öğrencilerinin okuma alışkanlıkları ile sayısal ders başarıları arasındaki ilişkiyi ...