Search
Now showing items 1-3 of 3
Markalı flaş mob olgusu: Tüketici tutumlarına yönelik bir araştırma
(2018-08-06)
Yeni medya pazarlaması ve ondan gelen yeni iletişim yolları açısından, pazarlamacılar için özgün ve sıra dışı olanaklar popülarite kazanmaktadır. 2009'dan itibaren kullanılmaya başlanan flaş mob, günümüzde şirkete ...
Sosyal medya fenomenlerinin tüketicilerin ürün reklamlarını algılaması üzerine etkisi
(2020-07-10)
Günümüzde iletişim teknolojilerinin gelişmesi ve kullanımının yaygınlaşması sosyal medya araçlarının çeşitlenmesine ve daha fazla kişi tarafından kullanılmasına yol açmıştır. Milyonlarca internet kullanıcısı sosyal içerikli ...
Bir tutundurma yöntemi olarak reklam ve televizyon reklamlarının hedef tüketicilere nüfuz etme derecesinin ölçülmesine yönelik bir saha araştırması
(2018-08-06)
ÖZET Sanayileşme ile birlikte hızlı bir makineleşme, mal ve hizmet üretiminin artması, kalitenin yükselmesi, bu mal ve hizmetlerin kitlelere ulaştırılması sorununu ortaya çıkarırken işletmeler arası rekabeti de artırmıştır. ...