Search
Now showing items 1-6 of 6
Yaşam tarzının otomobil satın alma kararları üzerine etkisi
(2018-08-06)
VI ÖZET Bugünün pazarlama anlayışında, pazarlamacılar, dolayısıyla işletmeler için, hareket noktası tüketicidir. İşletmeler, tüketici istek, ihtiyaç, arzu ve beklentilerine uygun mal/ hizmet üretmektedirler. Pazarlama ...
Perakendeci markalarını tercih etmede etkili olan tüketici özellikleri ve tutumları
(2018-08-06)
VI ÖZET Ticaretin ilk yıllarında, malların diğer mallardan ayrılabilmesi için işaretlenmesi ile başlayan ınarJcalamaf gelişim, değişim ve yoğun rekabet nedeniyle günümüzde işletmelerin pazarlama, stratejilerinin ayrılmaz ...
Markalı flaş mob olgusu: Tüketici tutumlarına yönelik bir araştırma
(2018-08-06)
Yeni medya pazarlaması ve ondan gelen yeni iletişim yolları açısından, pazarlamacılar için özgün ve sıra dışı olanaklar popülarite kazanmaktadır. 2009'dan itibaren kullanılmaya başlanan flaş mob, günümüzde şirkete ...
Sosyal medya fenomenlerinin tüketicilerin ürün reklamlarını algılaması üzerine etkisi
(2020-07-10)
Günümüzde iletişim teknolojilerinin gelişmesi ve kullanımının yaygınlaşması sosyal medya araçlarının çeşitlenmesine ve daha fazla kişi tarafından kullanılmasına yol açmıştır. Milyonlarca internet kullanıcısı sosyal içerikli ...
Marka yayma stratejisinin tüketiciler tarafından algılanmasına etki eden faktörler
(2018-08-06)
Son zamanlarda, işletmeler, yeni ürünlerini pazarlara sunarlarken, yeni ürünlerin başarısızlık riskini azaltmak ve yeni ürünlerin pazarlama maliyetlerini düşürmek gibi nedenlerle, marka yayma stratejisini kullanmaktadırlar. ...
Bir tutundurma yöntemi olarak reklam ve televizyon reklamlarının hedef tüketicilere nüfuz etme derecesinin ölçülmesine yönelik bir saha araştırması
(2018-08-06)
ÖZET Sanayileşme ile birlikte hızlı bir makineleşme, mal ve hizmet üretiminin artması, kalitenin yükselmesi, bu mal ve hizmetlerin kitlelere ulaştırılması sorununu ortaya çıkarırken işletmeler arası rekabeti de artırmıştır. ...