Browsing KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ by Author "Hacıefendioğlu, Şenol"
Now showing items 1-5 of 5
-
Hizmet kalitesi algılamalarının müşteri bağlılığına etkisi ve bir uygulama
Koç, Ümit (KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Pazarlama bilimi ekonomideki yeni oluşumlara uymak için değişim geçirdikçe pazarlamanın arkasındaki felsefe, agresif bir yeni müşteri kapma savaşı vurgusundan savunmacı bir eldeki müşterilerle olan ilişkileri geliştirme ... -
İlişkisel pazarlamada güven unsuru ve otel işletmelerinde uygulama
Çolular, Nil (KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Modern bilgi çağının tüm nimetlerinden faydalanan ve artık bilgiye kolayca ulaşabildiğinden ne istediğini çok iyi bilen bir müşteri profili karşısında artık işletmeler geleneksel pazarlama anlayışını bir kenara bırakarak, ... -
KOBİ`lerin banka tercihini etkileyen faktörler
Kiranli, Erkan (KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-12-21)Bu araştırmanın amacı KOBİ'lerin banka tercihlerinde etkili olan faktörlerin tespit edilmesidir. KOBİ'lerin banka tercihlerinde etkili olabilecek kişisel özellikler ve işletmeye ait özellikler alt başlıklar halinde ... -
Sosyal medya fenomenlerinin tüketicilerin ürün reklamlarını algılaması üzerine etkisi
Aydemir, Ömer Faruk (KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-07-10)Günümüzde iletişim teknolojilerinin gelişmesi ve kullanımının yaygınlaşması sosyal medya araçlarının çeşitlenmesine ve daha fazla kişi tarafından kullanılmasına yol açmıştır. Milyonlarca internet kullanıcısı sosyal içerikli ... -
Ürün pazarlamada sosyal paylaşım sitelerinin rolü üzerine bir araştırma
Karabulut, İhsan (KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Günlük hayatımızda İnternet sayesinde hayatımıza giren sosyal ağ siteleri her geçen gün daha dikkat çekici hale gelmiştir. Müşteriler zamanlarının çoğunu internet üzerinde geçiriyor ve neler satın almaları gerektiğini ...