Now showing items 1-5 of 5

    • Hizmet kalitesi algılamalarının müşteri bağlılığına etkisi ve bir uygulama 

      Koç, Ümit (KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Pazarlama bilimi ekonomideki yeni oluşumlara uymak için değişim geçirdikçe pazarlamanın arkasındaki felsefe, agresif bir yeni müşteri kapma savaşı vurgusundan savunmacı bir eldeki müşterilerle olan ilişkileri geliştirme ...
    • İlişkisel pazarlamada güven unsuru ve otel işletmelerinde uygulama 

      Çolular, Nil (KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Modern bilgi çağının tüm nimetlerinden faydalanan ve artık bilgiye kolayca ulaşabildiğinden ne istediğini çok iyi bilen bir müşteri profili karşısında artık işletmeler geleneksel pazarlama anlayışını bir kenara bırakarak, ...
    • KOBİ`lerin banka tercihini etkileyen faktörler 

      Kiranli, Erkan (KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-12-21)
      Bu araştırmanın amacı KOBİ'lerin banka tercihlerinde etkili olan faktörlerin tespit edilmesidir. KOBİ'lerin banka tercihlerinde etkili olabilecek kişisel özellikler ve işletmeye ait özellikler alt başlıklar halinde ...
    • Sosyal medya fenomenlerinin tüketicilerin ürün reklamlarını algılaması üzerine etkisi 

      Aydemir, Ömer Faruk (KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-07-10)
      Günümüzde iletişim teknolojilerinin gelişmesi ve kullanımının yaygınlaşması sosyal medya araçlarının çeşitlenmesine ve daha fazla kişi tarafından kullanılmasına yol açmıştır. Milyonlarca internet kullanıcısı sosyal içerikli ...
    • Ürün pazarlamada sosyal paylaşım sitelerinin rolü üzerine bir araştırma 

      Karabulut, İhsan (KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Günlük hayatımızda İnternet sayesinde hayatımıza giren sosyal ağ siteleri her geçen gün daha dikkat çekici hale gelmiştir. Müşteriler zamanlarının çoğunu internet üzerinde geçiriyor ve neler satın almaları gerektiğini ...