Ağızdan ağıza iletişimin marka sadakati üzerindeki etkisi: Otomobil servisleri üzerine bir araştırma: Ankara örneği
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Adı, `Ağızdan Ağıza İletişimin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi: Otomobil yetkili servisileri Üzerine Bir Araştırma (Ankara Örneği)` olan çalışmamızda, marka sadakatinin günümüzde daha da ilerlediğini görmekteyiz. Bu şekilde, marka konusunda insanlar birbirine fikir vererek satışlar çoğalmaktadır. Otomobil yetkili servisilerinin de oldukça yaygınlaşmış biçimde çeşitli markalar bulunmaktadır. Ankara'daki yetkili servis adedi olarak da toplam 67 adet servis bulunmaktadır. Günümüzde otomobil yetkili servisileri ağızdan ağıza iletişim ve pazarlamanın avantajlarından oldukça istifade etmek çabasındadırlar. Ağızdan ağıza iletişim ve ağızdan ağıza pazarlama, otomobil firmalarına pek çok avantaj sağlamaktadır We see in our study whose title is `The Impact of the Oral Communication on Brand Loyalty: A Research on Automobile Services (Ankara Model) that brand loyalty has made more progress currently. This way, people exchange opinions about a certain brand and the sales increase. There are also various and widespread automobile service brands available. There are 67 services in total in Ankara as authorised ones. Today, the automobile services attempt to utilise the advantages of the oral communication and marketing as much as possible. Oral communication and oral marketing provide a great number of advantages for automobile firms.
Collections