Show simple item record

dc.contributor.advisorTekin, Kemal
dc.contributor.authorBaşal, Murat
dc.date.accessioned2020-12-07T10:48:54Z
dc.date.available2020-12-07T10:48:54Z
dc.date.submitted2015
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/134517
dc.description.abstractAdı, `Ağızdan Ağıza İletişimin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi: Otomobil yetkili servisileri Üzerine Bir Araştırma (Ankara Örneği)` olan çalışmamızda, marka sadakatinin günümüzde daha da ilerlediğini görmekteyiz. Bu şekilde, marka konusunda insanlar birbirine fikir vererek satışlar çoğalmaktadır. Otomobil yetkili servisilerinin de oldukça yaygınlaşmış biçimde çeşitli markalar bulunmaktadır. Ankara'daki yetkili servis adedi olarak da toplam 67 adet servis bulunmaktadır. Günümüzde otomobil yetkili servisileri ağızdan ağıza iletişim ve pazarlamanın avantajlarından oldukça istifade etmek çabasındadırlar. Ağızdan ağıza iletişim ve ağızdan ağıza pazarlama, otomobil firmalarına pek çok avantaj sağlamaktadır
dc.description.abstractWe see in our study whose title is `The Impact of the Oral Communication on Brand Loyalty: A Research on Automobile Services (Ankara Model) that brand loyalty has made more progress currently. This way, people exchange opinions about a certain brand and the sales increase. There are also various and widespread automobile service brands available. There are 67 services in total in Ankara as authorised ones. Today, the automobile services attempt to utilise the advantages of the oral communication and marketing as much as possible. Oral communication and oral marketing provide a great number of advantages for automobile firms.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleAğızdan ağıza iletişimin marka sadakati üzerindeki etkisi: Otomobil servisleri üzerine bir araştırma: Ankara örneği
dc.title.alternativeThe impact of the oral communication on brand loyalty: A research on automobile services, Ankara model
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Yönetimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmAuthorozied services
dc.subject.ytmCommunication
dc.subject.ytmWord of mouth communication
dc.subject.ytmServices
dc.subject.ytmBrand
dc.subject.ytmBrand loyalty
dc.subject.ytmAnkara
dc.subject.ytmConsumer loyalty
dc.subject.ytmAutomotive sector
dc.identifier.yokid10087855
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityTÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid408807
dc.description.pages133
dc.publisher.disciplineİşletme Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess