Browsing SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ by Subject "Advertisements"
Now showing items 1-5 of 5
-
Oyunlardaki ürün yerleştirmenin tüketiciye etkisi cep telefonları üzerine bir araştırma
(NUH NACİ YAZGAN ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-03-27)Ürün yerleştirme tüketiciyi rahatsız etmeden çeşitli mecralara ürün ya damarkanın yerleştirilmesidir. Son dönemlerde cep telefonlarının günlük hayatınvazgeçilmezi olması nedeniyle telefon oyunlarında da ürün yerleştirilmeye ... -
Sosyal medya reklamlarında tüketici algılarının tutum, davranış ve satın alma üzerindeki etkisi Kayseri`de bir uygulama
(NUH NACİ YAZGAN ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-11-20)İnternetin hayatımıza girmesiyle birlikte sosyal medya önemini gün geçtikçe daha da hissettirmeye başlamıştır. Tüketiciler günümüzde zamanlarını internette geçirmekte ve internetten alışveriş kararlarını verebilmektedir. ... -
Sosyal medya reklamlarının tüketici davranışına etkisi-İnstagram kullanıcıları üzerine bir çalışma
(NUH NACİ YAZGAN ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Sosyal medya sadece iletişim alanında dikkat çekici bir gelişme yaratmamış aynı zamanda pazarlama alanında da işletmelerin hedef tüketici kitlesine ulaşmasını kolaylaştırmıştır. Özellikle Web 2.0 ile sosyal medya karşılıklı ... -
Sosyal medyanın etkisi-kozmetik ürünlerin satın alınmasında bir uygulama
(NUH NACİ YAZGAN ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Günümüzde en önemli iletişim araçlarından biri olan internetin kullanılmasına paralel olarak sosyal medyanın kullanımı da artmaktadır. Sosyal medya, Web 2.0 teknolojisinin tanıdığı imkanlar sayesinde kullanıcılara kendi ... -
Tüketicilerin açık hava reklamlarını algılamaları - Kayseri`de billboardlar üzerine bir uygulama
(NUH NACİ YAZGAN ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Globalleşen dünyada reklam, çok önemli bir tanıtım aracı haline gelmektedir. Gelişen teknoloji ile reklamcılığa hizmet eden araçlar değişkenlik göstermekte ve gelişmektedir. Günümüzde açık hava reklamları diğer reklam ...