İletişim odaklı pazarlama stratejileri çerçevesinde kent bağlılığı oluşturma: Karaman ili üzerine bir araştırma
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Yapılan bu çalışmada, iletişim odaklı pazarlama stratejileri çerçevesinde oluşturulan kent bağlılığı, Karaman ili örneğinden hareket edilerek ortaya konulmaya çalışılmıştır. Araştırma Karaman il merkezindeki il müdürlüklerinde çalışan memur ve amirler arasından kasti örnekleme yöntemi ile seçilen 644 kişi ile yapılmıştır. Soruların doğru algılanıp doğru cevaplanmasını sağlamak amacıyla eğitim düzeyi lise veya daha yüksek olan kişiler özellikle tercih edilmiştir. Katılımcılardan anket yöntemi ile elde edilen veriler frekans-yüzde analizler, t ve Ki-Kare testleri ile ANOVA kullanılarak analiz edilmiştir. In this study, city loyalty established within the framework of communication oriented marketing strategies is tried to be demonstrated by taking the example of Karaman province. The research was carried out with 644 people who were chosen by means of deliberate sampling method among civil servants and supervisors working in provincial directorates of Karaman city center. In order to ensure that the questions are perceived and answered correctly, people with a high school level or higher were particularly preferred. The data were obtained from the participants by the survey method analyzed by using frequency-percentage analysis, using t, Chi-Square tests and ANOVA.
Collections