Search
Now showing items 1-7 of 7
Ürün ambalajının tüketicinin satın alma kararına etkisi
(2018-08-06)
Günümüzde giderek artan şehirleşme ve aile yapısında meydana gelen değişmeler bireylerin yasam tarzlarında da değişimi beraberinde getirmektedir. Değişen sosyo-ekonomik koşullar, gelir artısı, kadınların iş hayatında ...
Tüketicilerin markaya duyduğu güven ve marka bağlılığı ilişkisi
(2018-08-06)
Değişmeyen tek şeyin değişim olduğu günümüzde, tüketici istek ve ihtiyaçları sürekli değişimler göstermektedir. Bu değişime cevap verebilmek ise işletmelerin yaşamlarını sürdürebilmeleri adına önem arz etmektedir. Değişime ...
Tüketici - tüketici etkileşiminin, tüketici satın alma kararları ve memnuniyet düzeylerine etkisi: Kastamonu ili örneği
(2018-08-06)
Ekonominin yapı taşını oluşturan tüketiciler, tüketim sürecinde gerek gelir, tasarruf gibi iç unsurlardan gerekse kültür, sosyal çevre ve danışma grubu gibi dış unsurlardan oldukça etkilenmektedir. Bu etkilenilen unsurlar, ...
Elektronik ortamda alışveriş yapanların kontrolsüz satın alma eğilimlerinin incelenmesi
(2018-08-06)
Son yıllarda teknolojideki ilerlemeler ile birlikte internet kullanımı da farklılaşmaktadır. Her konuda bilgi ihtiyacını karşılayan internet artık tüketiciler için ürünlere daha hızlı, daha kolay ve daha ucuz ulaşabilecekleri ...
Ağızdan ağıza iletişimin tüketici satın alma karar sürecine etkisi: Karabük ili örneği
(2018-08-06)
Bu çalışmada tüketici davranışları ve tüketici davranışlarının şekillenmesinde etkisi olan ağızdan ağıza iletişim ele alınmıştır. Ağızdan ağıza iletişim yoluyla tüketicilerin memnun kaldıkları ürün ya da hizmeti genellikle ...
Türkiye`de tüketim kültürünün gelişim süreci ve Türk tüketicilerin tüketim davranışları üzerine etkisi: Karabük ili örneği
(2018-08-06)
Kitle üretiminin artmasıyla insanlar çok çeşitli ürünlere çok daha kolay bir biçimde ulaşabilir hale gelmiştir. Böylesi bir ortamda tüketim hem kişiliğin bir parçası haline gelmiş hem de yeni bir kültürü doğurmuştur. ...
Dayanıklı tüketim malları – Beyaz eşya sektöründe tüketicilerin satın alma davranışlarını etkileyen faktörler üzerine Karabük`te bir uygulama
(2018-08-06)
Bu tez çalışmasının amacı, Karabük ilindeki tüketicilerin beyaz eşya satın alma davranışlarını etkileyen unsurların, demografik faktörlere göre farklılaşıp farklılaşmadığını ortaya koyabilmektir. Araştırmanın evrenini ...