Fen eğitimi alan lisans öğrencilerinin bilişsel, duyuşsal ve psiko-motor davranışlarına devam-devamsızlığın etkisi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu çalışmada, Fen Eğitimi Alan Lisans Öğrencilerinin Bilişsel, Duyuşsal vePsiko-Motor Davranışlarına Devam-Devamsızlığın Etkisi incelenmiştir. Bu amacıgerçekleştirebilmek için araştırmanın alt problemleri belirlenmiş ve bu altproblemlerden elde edilen bulgular tablolar halinde sınıflandırılmıştır.Araştırmada 5'li ölçeklendirme (Likert tipi) anketleri kullanılmıştır. Buanketlerde yer alan sorular bilişsel, duyuşsal ve psiko-motor gruplandırılmıştır.Araştırmanın istatistiksel hesaplamaları SPSS 11,5 programında yapılmış vedeğerlendirilmiştir.Araştırma sonuçlarına göre özellikle duyuşsal alan başta olmak üzereöğrencilerin çeşitli düzeylerde devam durumlarına karşı olumsuz tutumlarıgözlemlenmiştir. This study aims at analysing the effects of classroom attendance and irregularattendance undergraduate science students' cognitive, sensual and pshyco-motorbehaviours. For this purpose sub-problems of this study were determined and the dataobtained from this sub-problems were presented in related tables.In this study, Lickert-type questionaires were used. Questions in this questinarieswere grouped as cognitive, sensual and pshyco-motor. For analysing and assessing dataSPSS 11,5 stattistical programme was used.According to the results of this study students have negative attitudes towardsattendance at different levels.
Collections