Show simple item record

dc.contributor.advisorAlkan, Muzaffer
dc.contributor.authorAkça, Vedat
dc.date.accessioned2020-12-06T10:10:47Z
dc.date.available2020-12-06T10:10:47Z
dc.date.submitted2006
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/97209
dc.description.abstractBu çalışmada, Fen Eğitimi Alan Lisans Öğrencilerinin Bilişsel, Duyuşsal vePsiko-Motor Davranışlarına Devam-Devamsızlığın Etkisi incelenmiştir. Bu amacıgerçekleştirebilmek için araştırmanın alt problemleri belirlenmiş ve bu altproblemlerden elde edilen bulgular tablolar halinde sınıflandırılmıştır.Araştırmada 5'li ölçeklendirme (Likert tipi) anketleri kullanılmıştır. Buanketlerde yer alan sorular bilişsel, duyuşsal ve psiko-motor gruplandırılmıştır.Araştırmanın istatistiksel hesaplamaları SPSS 11,5 programında yapılmış vedeğerlendirilmiştir.Araştırma sonuçlarına göre özellikle duyuşsal alan başta olmak üzereöğrencilerin çeşitli düzeylerde devam durumlarına karşı olumsuz tutumlarıgözlemlenmiştir.
dc.description.abstractThis study aims at analysing the effects of classroom attendance and irregularattendance undergraduate science students' cognitive, sensual and pshyco-motorbehaviours. For this purpose sub-problems of this study were determined and the dataobtained from this sub-problems were presented in related tables.In this study, Lickert-type questionaires were used. Questions in this questinarieswere grouped as cognitive, sensual and pshyco-motor. For analysing and assessing dataSPSS 11,5 stattistical programme was used.According to the results of this study students have negative attitudes towardsattendance at different levels.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleFen eğitimi alan lisans öğrencilerinin bilişsel, duyuşsal ve psiko-motor davranışlarına devam-devamsızlığın etkisi
dc.title.alternativeThe effects of classroom attendance and irregular attendance undergraduate science students' cognitive, sensual and psycho-motor behaviour
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİlköğretim Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid158174
dc.publisher.instituteFen Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityKAFKAS ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid182860
dc.description.pages75
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess