Taşımalı sistemin ilköğretim okulu öğrencilerinin fen başarılarına bilişsel, duyuşsal ve psiko-motor davranış açısından etkisi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu tez çalısmasının amacı; Tasımalı Sistemin lkögretim Okulu ÖgrencilerininFen Basarılarına Bilissel, Duyussal ve Psiko-Motor Davranıs Açısından Etkisininincelenmesidir.Çalısmada Bayburt linde tasımalı egitim gören ögrenciler ele alınmıstır. Buögrencilere tasımalı sistemin etkilerini içeren 24 anket sorusu sorulmus ve elde edilenveriler degerlendirilmistir. Verilerin istatistiksel hesaplamaları SPSS programındayapılmıstır.Çalısmadan elde edilen veriler, tasımalı egitimin ögrenci basarıları açısındanetkili oldugunu ve büyük ölçüde amacına ulastıgını göstermistir. Özellikle bilissel veduyussal alanda ögrencilerin basarıları üst düzeydedir.Anahtar Kelimeler: Tasımalı sistem, fen basarıları, bilissel-duyussal ve psikomotordavranıslar. The aim of this study is that investigation of the effects of transporting system toelementary education student?s science success from the point of view to cognitive,sensitive and physco-motor behavior.In this study, students whose educating in Bayburt City were considered. 24 pollquestions were asked to these students. These questions were about the transportingsystem and obtained data were evaluated. Statistical calculation of data were done SPSSprogram.Obtained data from this study had been shown that transporting system havebeen effective from the point of view student?s success. Especially student?s cognitiveand sensitive success was found high level.Keywords: Transporting system, science success, cognitive-sensitive andphysco-motor behavior.
Collections