Search
Now showing items 1-7 of 7
The impact of HRM practices on job satisfaction in Yemen the case of ALKURAIMI Bank
(2019-11-20)
Bu çalışma, insan kaynakları uygulamalarının iş tatmini üzerindeki etkisini araştırmak ve tanımlamak için yapılmıştır.Yemen'de ALKURAIMI bankasında çalışanların sayısı. Değişikliklerle dolu bir dünyada çok önemli bir ...
Kriz iletişiminde çok sesli yaklaşım: Metro Turizm krizi`nin retoriksel arena kuramı bağlamında incelenmesi
(2019-02-19)
İşletmelerin beklemedikleri anlarda ortaya çıkan, zamanında ve doğru stratejilerle müdahale edilmediği takdirde kurum üzerinde ciddi hasarlara yol açabilen kurumsal krizler hakkında literatürdeki çalışmaların çoğunluğunda ...
Kurumsal iletişim açısından `cam tavan sendromu`: Orta ve üst düzey kadın yöneticilerin, cam tavan sendromu hakkındaki görüşlerinin yönetim ve iç iletişim açısından değerlendirilmesine yönelik İstanbul özelinde nitel bir çalışma
(2019-03-02)
Bu çalışmanın amacı ekonomiye yön veren bazı önemli aile, ulusal, çokuluslu ve uluslararası şirketlerde görev yapan üst düzey kadın yöneticilerin, çalışanların güçlendirilmesi (empowerment) ile birlikte cam tavan sendromunun ...
Kredilendirme sürecinde uluslararası finansal raporlama standartlarına göre konsolide finansal raporların düzenlenmesi
(2019-10-07)
Bankalar karlarının çoğunu kredilerden elde etmektedirler. Ancak, kredilerin temerrüde düşme olasılığı diğer aktif kalemlere göre daha fazladır. Bu gerçekten dolayı bankalar kredi analizi yapmaktadırlar. Kredi analizi temel ...
Impact of empowering leadership and work engagement on employees adaptive behaviors
(2019-03-05)
Bu tezin temel amacı, güçlendirici liderliğin ve işe adanmışlığın çalışanların uyumsağlama davranışlarına (kişilerarası ilişkilerde ve hizmet önerilerinde uyum sağlama)olan etkisini incelemektir. Kapsamlı bir yazın taramasının ...
İhtiyaç kredilerinde yapay sinir ağları uygulaması
(2019-02-19)
Türkiye ekonomisinde finansal sektör ve bankacılık sektörü önemli bir role sahiptir. Özelikle 2001 krizi sonrasında Türk bankacılık sektörünün aktifinde yaşanan artış ile bankacılık sektörünü bölgedeki en güçlü bankacılık ...
The impact of trust on social media`s influencers and the effect of influencer`s discount codes on the consumer purchase involvment
(2019-09-24)
ÖZETGünümüzde markalar ürün ve hizmetlerini tanıtmak için fenomen olarak da adlandırılan influencer'ları kullanıyor. Bunun nedeni, markaların influencer pazarlaması ve stratejilerinin influencer'lar aracılığıyla ...