Show simple item record

dc.contributor.advisorÇengel, Özgür
dc.contributor.authorKizil, Çağla
dc.date.accessioned2020-12-04T18:22:33Z
dc.date.available2020-12-04T18:22:33Z
dc.date.submitted2018
dc.date.issued2018-12-13
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/95540
dc.description.abstractBu çalışmanın ilk kısmında marka kavramı ve ilgili bazı kavramlar tanımlanmış, marka türlerinden ve marka yönetiminden bahsedilmiştir. İkinci bölümde ise genel kabul görmüş marka stratejileri sıralanarak detaylandırılmış. Üçüncü ve son bölümde ise eğitim sektöründe marka stratejileri uygulaması kapsamında yükseköğretim kurumlarının marka stratejileri çalışmalarına yer verilmiştir. Sonuç bölümünde ise tüm bu çalışmanın genel bir değerlendirmesi yapılmıştır.
dc.description.abstractIn the first part of this study, brand concept and some related concepts are defined, brand types and brand management are mentioned. In the second part, general accepted brand strategies are listed and detailed. In the third and last section, studies on brand strategies of higher education institutions were included in the scope of application of brand strategies in education sector. In the conclusion section, a general evaluation of the whole study was made.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleMarka stratejileri ve eğitim sektöründe bir uygulama
dc.title.alternativeBrand strategies and an application in the education sector
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-12-13
dc.contributor.departmentUluslararası Ticaret Hukuku ve Avrupa Birliği Anabilim Dalı
dc.subject.ytmEducation sector
dc.subject.ytmBrand
dc.subject.ytmUniversities
dc.subject.ytmHigher education institutions
dc.subject.ytmBrand management
dc.identifier.yokid10182861
dc.publisher.instituteDış Ticaret Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid501155
dc.description.pages82
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess