Marka stratejileri ve eğitim sektöründe bir uygulama
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu çalışmanın ilk kısmında marka kavramı ve ilgili bazı kavramlar tanımlanmış, marka türlerinden ve marka yönetiminden bahsedilmiştir. İkinci bölümde ise genel kabul görmüş marka stratejileri sıralanarak detaylandırılmış. Üçüncü ve son bölümde ise eğitim sektöründe marka stratejileri uygulaması kapsamında yükseköğretim kurumlarının marka stratejileri çalışmalarına yer verilmiştir. Sonuç bölümünde ise tüm bu çalışmanın genel bir değerlendirmesi yapılmıştır. In the first part of this study, brand concept and some related concepts are defined, brand types and brand management are mentioned. In the second part, general accepted brand strategies are listed and detailed. In the third and last section, studies on brand strategies of higher education institutions were included in the scope of application of brand strategies in education sector. In the conclusion section, a general evaluation of the whole study was made.
Collections