Başlangıç düzeyi keman eğitiminde yaygın kullanılan 3 Türk 3 yabancı metodun incelenmesi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Araştırmada yüz yüze görüşme ile keman öğretmenlerine başlangıç keman eğitiminde hangi keman metotlarını kullandıklarıyla ilgili sorular sorulmuş ve alınan cevaplar ile üç yabancı ve üç Türk metodu incelenmiştir. Bu metotlar; Çevreden Evrene Keman Eğitimi 1, Ömer Can Keman Eğitim Metodu I, Görerek Dinleyerek Keman Metodu 1, Otokar Sevcik Violin Studies Op.6, Egon Saßmannshaus, Violin Schule - Mathieu Crickboom.Araştırma giriş, müzik eğitimi, belirlenen metotların incelenmesi ve sonuç bölümlerinden oluşmaktadır. İncelenen metotların yazarlarının özgeçmişleri ekler bölümünde bulunmaktadır.Anahtar Kelimeler : Metot, Keman, Keman Eğitimi, Başlangıç Düzeyi. In research, violin teachers were asked questions about which methods they use for the beginner level violin practice and by the answers examined three foreign and three local methods. These methods: ; Çevreden Evrene Keman Eğitimi 1, Ömer Can Keman Eğitim Metodu I, Görerek Dinleyerek Keman Metodu 1, Otokar Sevcik Violin Studies Op.6, Egon Saßmannshaus, Violin Schule - Mathieu Crickboom.This research consists of introduction, music education, analysis of the determined methods and result. The authobiographies of the authors of the analysed methods take place in the appendix section.Key Words : Methods, Violin, Violin Education, Beginner Level.
Collections