Show simple item record

dc.contributor.advisorKaradeniz Güney, Şirin
dc.contributor.authorGöbelez, Gökçen
dc.date.accessioned2020-12-04T15:15:52Z
dc.date.available2020-12-04T15:15:52Z
dc.date.submitted2015
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/90513
dc.description.abstractAraştırmada yüz yüze görüşme ile keman öğretmenlerine başlangıç keman eğitiminde hangi keman metotlarını kullandıklarıyla ilgili sorular sorulmuş ve alınan cevaplar ile üç yabancı ve üç Türk metodu incelenmiştir. Bu metotlar; Çevreden Evrene Keman Eğitimi 1, Ömer Can Keman Eğitim Metodu I, Görerek Dinleyerek Keman Metodu 1, Otokar Sevcik Violin Studies Op.6, Egon Saßmannshaus, Violin Schule - Mathieu Crickboom.Araştırma giriş, müzik eğitimi, belirlenen metotların incelenmesi ve sonuç bölümlerinden oluşmaktadır. İncelenen metotların yazarlarının özgeçmişleri ekler bölümünde bulunmaktadır.Anahtar Kelimeler : Metot, Keman, Keman Eğitimi, Başlangıç Düzeyi.
dc.description.abstractIn research, violin teachers were asked questions about which methods they use for the beginner level violin practice and by the answers examined three foreign and three local methods. These methods: ; Çevreden Evrene Keman Eğitimi 1, Ömer Can Keman Eğitim Metodu I, Görerek Dinleyerek Keman Metodu 1, Otokar Sevcik Violin Studies Op.6, Egon Saßmannshaus, Violin Schule - Mathieu Crickboom.This research consists of introduction, music education, analysis of the determined methods and result. The authobiographies of the authors of the analysed methods take place in the appendix section.Key Words : Methods, Violin, Violin Education, Beginner Level.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleBaşlangıç düzeyi keman eğitiminde yaygın kullanılan 3 Türk 3 yabancı metodun incelenmesi
dc.title.alternativeExamination of 3 Turkish and 3 foreign method wi̇dely used in violin training in elementary level
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentTürk Musikisi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmMusic education
dc.subject.ytmViolin
dc.subject.ytmEducation methods
dc.subject.ytmEducation
dc.subject.ytmMusic
dc.identifier.yokid10080895
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityHALİÇ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid398351
dc.description.pages136
dc.publisher.disciplineTürk Musikisi Sanat Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess