Sosyal medya pazarlaması ile marka sadakati arasındaki ilişkide marka ilişkili sosyal medya bağlılığının rolü: Hazır giyim sektörü üzerine bir araştırma
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Türkiye'de bulunan hazır giyim sektöründeki markaların sosyal medya pazarlaması son dönemde dikkat çekmektedir. Her geçen gün artan sosyal medya kullanıcı sayısı ile Instagram uygulaması, tüketicilerin markalar ile iletişimi güçlendirmiştir. Ayrıca, sosyal medya kullanıcılarının marka ilişkili içeriklerle ilgilenmesine de neden olmuştur. Mevcut müşterileri elde tutmanın daha az maliyetli olması sebebiyle ise marka sadakati her daim markaların odak noktasındadır. Söz konusu çalışma, işletmelerin sosyal medya pazarlaması ile marka sadakati oluşturma yolunda marka ilişkili sosyal medya bağlılığının rolünü araştırmaktadır. Social media marketing of the brands in ready-to-wear industry in Turkey has gained attention lately. Instagram application with its increasing number of users has strengthen the communication between consumers and brands. In addition, it caused the interest of social media users in brand related contents. Since retaining current customers is cost-effective, brand loyalty is always on the focus of brands. Related study investigates the role of brand related social media engagement in the way of creating brand loyalty with social media marketing.
Collections