Show simple item record

dc.contributor.advisorDeğerli, Başak
dc.contributor.authorUyanik, Öykü
dc.date.accessioned2020-12-04T13:22:20Z
dc.date.available2020-12-04T13:22:20Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2020-01-28
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/87290
dc.description.abstractTürkiye'de bulunan hazır giyim sektöründeki markaların sosyal medya pazarlaması son dönemde dikkat çekmektedir. Her geçen gün artan sosyal medya kullanıcı sayısı ile Instagram uygulaması, tüketicilerin markalar ile iletişimi güçlendirmiştir. Ayrıca, sosyal medya kullanıcılarının marka ilişkili içeriklerle ilgilenmesine de neden olmuştur. Mevcut müşterileri elde tutmanın daha az maliyetli olması sebebiyle ise marka sadakati her daim markaların odak noktasındadır. Söz konusu çalışma, işletmelerin sosyal medya pazarlaması ile marka sadakati oluşturma yolunda marka ilişkili sosyal medya bağlılığının rolünü araştırmaktadır.
dc.description.abstractSocial media marketing of the brands in ready-to-wear industry in Turkey has gained attention lately. Instagram application with its increasing number of users has strengthen the communication between consumers and brands. In addition, it caused the interest of social media users in brand related contents. Since retaining current customers is cost-effective, brand loyalty is always on the focus of brands. Related study investigates the role of brand related social media engagement in the way of creating brand loyalty with social media marketing.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleSosyal medya pazarlaması ile marka sadakati arasındaki ilişkide marka ilişkili sosyal medya bağlılığının rolü: Hazır giyim sektörü üzerine bir araştırma
dc.title.alternativeThe role of brand related social media engagement in the relationship between social media marketing and brand loyalty: A research on ready-to-wear industry
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-01-28
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmMarketing methods
dc.subject.ytmSocial media
dc.subject.ytmBrand loyalty
dc.subject.ytmBrand loyalty
dc.subject.ytmReady wear sector
dc.subject.ytmMarketing
dc.identifier.yokid10259211
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityGALATASARAY ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid548302
dc.description.pages192
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess