Taktiksel oyun ve doğrudan öğretim modellerinin öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimleri ve becerilerine etkisi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu araştırmanın amacı, TOM'nin aday beden eğitimi öğretmenlerinin eleştirel düşünme eğilimleri ve becerileri üzerine etkisini araştırmaktır. Ayrıca doğrudan öğretim yönteminin eleştirel düşünme üzerine etkisi olup olmadığının ve her iki yöntemin arasında anlamlı bir farklılığın olup olmadığının araştırılmasıdır. Dolayısıyla aday beden eğitimi öğretmenlerinde eleştirel düşünmeye yönelik değişimler olup olmadığı, TOM'nin eleştirel düşünmenin geliştirilmesinde faydası olup olmadığı ortaya konulmaya çalışılacaktır. The aim of this study was to investigate the effect of TOM on the critical thinking tendencies and skills of candidate physical education teachers. In addition, it is aimed to investigate whether direct teaching method has an impact on critical thinking and whether there is a significant difference between the two methods. Therefore, it will be tried to determine whether there are changes in critical physical education teachers about critical thinking, whether TOM has any benefit in the development of critical thinking.
Collections