Show simple item record

dc.contributor.advisorDemirhan, Gıyasettin
dc.contributor.authorKorur, Ezel Nur
dc.date.accessioned2023-09-22T12:06:44Z
dc.date.available2023-09-22T12:06:44Z
dc.date.submitted2023-09-01
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/737665
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı, TOM'nin aday beden eğitimi öğretmenlerinin eleştirel düşünme eğilimleri ve becerileri üzerine etkisini araştırmaktır. Ayrıca doğrudan öğretim yönteminin eleştirel düşünme üzerine etkisi olup olmadığının ve her iki yöntemin arasında anlamlı bir farklılığın olup olmadığının araştırılmasıdır. Dolayısıyla aday beden eğitimi öğretmenlerinde eleştirel düşünmeye yönelik değişimler olup olmadığı, TOM'nin eleştirel düşünmenin geliştirilmesinde faydası olup olmadığı ortaya konulmaya çalışılacaktır.
dc.description.abstractThe aim of this study was to investigate the effect of TOM on the critical thinking tendencies and skills of candidate physical education teachers. In addition, it is aimed to investigate whether direct teaching method has an impact on critical thinking and whether there is a significant difference between the two methods. Therefore, it will be tried to determine whether there are changes in critical physical education teachers about critical thinking, whether TOM has any benefit in the development of critical thinking.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectSportr_TR
dc.subjectSportsen_US
dc.titleTaktiksel oyun ve doğrudan öğretim modellerinin öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimleri ve becerilerine etkisi
dc.title.alternativeThe effect of tactical game and direct instruction models on pre service teacher' critical thinking dispositions and skills
dc.typedoctoralThesis
dc.date.updated2023-09-01
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmCandidate teachers
dc.subject.ytmPhysical education
dc.subject.ytmDirect instruction
dc.subject.ytmCritical thinking
dc.subject.ytmTactical games model
dc.identifier.yokid10251305
dc.publisher.instituteSağlık Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityHACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid686515
dc.description.pages189
dc.publisher.disciplineSpor Bilimleri ve Teknolojisi Bilim Dalı


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess