Taktiksel oyun ve doğrudan öğretim modellerinin öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimleri ve becerilerine etkisi
dc.contributor.advisor | Demirhan, Gıyasettin | |
dc.contributor.author | Korur, Ezel Nur | |
dc.date.accessioned | 2023-09-22T12:06:44Z | |
dc.date.available | 2023-09-22T12:06:44Z | |
dc.date.submitted | 2023-09-01 | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/737665 | |
dc.description.abstract | Bu araştırmanın amacı, TOM'nin aday beden eğitimi öğretmenlerinin eleştirel düşünme eğilimleri ve becerileri üzerine etkisini araştırmaktır. Ayrıca doğrudan öğretim yönteminin eleştirel düşünme üzerine etkisi olup olmadığının ve her iki yöntemin arasında anlamlı bir farklılığın olup olmadığının araştırılmasıdır. Dolayısıyla aday beden eğitimi öğretmenlerinde eleştirel düşünmeye yönelik değişimler olup olmadığı, TOM'nin eleştirel düşünmenin geliştirilmesinde faydası olup olmadığı ortaya konulmaya çalışılacaktır. | |
dc.description.abstract | The aim of this study was to investigate the effect of TOM on the critical thinking tendencies and skills of candidate physical education teachers. In addition, it is aimed to investigate whether direct teaching method has an impact on critical thinking and whether there is a significant difference between the two methods. Therefore, it will be tried to determine whether there are changes in critical physical education teachers about critical thinking, whether TOM has any benefit in the development of critical thinking. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.subject | Spor | tr_TR |
dc.subject | Sports | en_US |
dc.title | Taktiksel oyun ve doğrudan öğretim modellerinin öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimleri ve becerilerine etkisi | |
dc.title.alternative | The effect of tactical game and direct instruction models on pre service teacher' critical thinking dispositions and skills | |
dc.type | doctoralThesis | |
dc.date.updated | 2023-09-01 | |
dc.contributor.department | Diğer | |
dc.subject.ytm | Candidate teachers | |
dc.subject.ytm | Physical education | |
dc.subject.ytm | Direct instruction | |
dc.subject.ytm | Critical thinking | |
dc.subject.ytm | Tactical games model | |
dc.identifier.yokid | 10251305 | |
dc.publisher.institute | Sağlık Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 686515 | |
dc.description.pages | 189 | |
dc.publisher.discipline | Spor Bilimleri ve Teknolojisi Bilim Dalı |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |