Endüstriyel satın alma süreçleri ve ambalajın satın alma davranışlarına etkisi: Adana bölgesinde bir araştırma
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu çalışmanın amacı endüstriyel satın alma süreçlerinin nasıl gerçekleştiği, satınalmayı yapan yetkilinin nelerden etkilenerek satın almayı gerçekleştirdiği ve ambalajın satın alma davranışına nasıl bir etkisi olduğunun belirlenmesidir.Çalışmada anket yöntemi uygulanmış olup, araştırma Adana Hacı Sabancı Organize Sanayi Bölgesin de bulunan 99 sanayi kuruluşunda ki satın alma yetkilisi ile gerçekleşmiştir.Anket sonucunda satınalma yetkililerin demografik özellikleri ile satın alma davranışlarını belirleyen özellikler tespit edilmiş olup çıkan sonuçlara göre beş farklı hipotez ortaya konmuştur.Anahtar Kelimeler: Satın Alma, Endüstriyel Satın Alma, Ambalaj, Satın Alma Süreçleri, Satın Alma Davranışları, Satın Almada Ambalaj. The aim of this study was realized how industrial buying process, buying influenced by what authority who perform the buying and buying behavior of the package is to determine how to have an impact.Survey method has been applied in the study, research Adana Hacı Sabancı Organized Industrial Zone in're well located in 99 industrial enterprises realized with purchasing authority.The survey of purchasing authorities determine demographics and buying behavior characteristics have been determined according to the results of five different hypotheses have been put forward.Key Words: Purchasing, Industrial Purchasing, Packaging, Purchasing Process, Buying Behavior, Purchase Packaging
Collections