Show simple item record

dc.contributor.advisorHazır, Köksal
dc.contributor.authorSöylemez, Pinar
dc.date.accessioned2020-12-04T09:55:19Z
dc.date.available2020-12-04T09:55:19Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/71957
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı endüstriyel satın alma süreçlerinin nasıl gerçekleştiği, satınalmayı yapan yetkilinin nelerden etkilenerek satın almayı gerçekleştirdiği ve ambalajın satın alma davranışına nasıl bir etkisi olduğunun belirlenmesidir.Çalışmada anket yöntemi uygulanmış olup, araştırma Adana Hacı Sabancı Organize Sanayi Bölgesin de bulunan 99 sanayi kuruluşunda ki satın alma yetkilisi ile gerçekleşmiştir.Anket sonucunda satınalma yetkililerin demografik özellikleri ile satın alma davranışlarını belirleyen özellikler tespit edilmiş olup çıkan sonuçlara göre beş farklı hipotez ortaya konmuştur.Anahtar Kelimeler: Satın Alma, Endüstriyel Satın Alma, Ambalaj, Satın Alma Süreçleri, Satın Alma Davranışları, Satın Almada Ambalaj.
dc.description.abstractThe aim of this study was realized how industrial buying process, buying influenced by what authority who perform the buying and buying behavior of the package is to determine how to have an impact.Survey method has been applied in the study, research Adana Hacı Sabancı Organized Industrial Zone in're well located in 99 industrial enterprises realized with purchasing authority.The survey of purchasing authorities determine demographics and buying behavior characteristics have been determined according to the results of five different hypotheses have been put forward.Key Words: Purchasing, Industrial Purchasing, Packaging, Purchasing Process, Buying Behavior, Purchase Packagingen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleEndüstriyel satın alma süreçleri ve ambalajın satın alma davranışlarına etkisi: Adana bölgesinde bir araştırma
dc.title.alternativeIndustrial process of purchasing and packing the effects of purchasing behavior: An investigation in Adana
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Yönetimi Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10065352
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityÇAĞ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid382036
dc.description.pages138
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess