Search
Now showing items 1-4 of 4
Perceived value in the online shopping environment: The case of supermarket shopping
(2019-11-22)
Sanal perakende satışları toplam perakende satışlarından her yıl daha hızlı büyümektedir. İnternetin yaygınlaşmasının yanında, artan ürün çeşitliliğinin de bu durumda payı bulunmaktadır. Bugün pek çok marka, sanal süpermarket ...
Consumer evaluations of brand extensions for digital brands
(2019-11-25)
Marka değerleri ve teknik bilgilerinden yararlanarak markaların farklı ürün yelpazelerinde uzantı ürünler piyasaya sürmesi pek çok firma tarafından benimsenmiş bir büyüme yöntemi ve dijital markalar da bu stratejiyi sıklıkla ...
The antecedents of consumer intention to use personal health technologies: Revisiting the technology acceptance model
(2019-08-08)
Bu tez, Yeniliklerin Yayılımı Teorisi ve Teknoloji Kabul Modeli ışığında, tüketicinin yenilikleri kullanma niyetinin öncüllerini sağlık teknolojileri kapsamında incelemektedir. Yakın bir geçmişte nesnelerin Interneti'nden ...
Online consumer dissatisfaction, perceived solution effectiveness and the service recovery paradox
(2019-11-25)
Bu çalışma, hizmet başarısızlık durumlarını ve bunların baş etme davranış ve duygular üzerindeki etkilerini, ayrıca hizmet kurtarma paradoksunu incelemektedir.Bu çalışmanın üç ana amacı vardır: (i) hizmet başarısızlığı ...