Konaklama işletmelerinde organizasyonel yapılanmanın satış ve verimlilik üzerine etkileri
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Hizmet firmaları farklı zamanlarda, farklı müşterilere tutarlı ve kaliteli hizmetsunmak için özen göstermek mecburiyetindedir. Hizmette değişkenliği ortadankaldırmak ve standart oluşturmak için personellerin dikkatlice göreve alınması,eğitilmesi, işe alıştırma gibi faaliyetlerin uygulanması, kalite paralelinde güdülenmesi,iyi bir kontrol uygulaması ile etkili bir geribildirim sisteminin kurulması oldukçaönemlidir. Dünya‟da en kaliteli hizmeti sunan konaklama işletmeleri, bu alanda gerekenönemi veren firmalardır.Bu bağlamda çalışmanın konusu konaklama sektöründe organizasyon yapısınınverimliliğe etkileridir. Çalışmanın amacı hizmet sektörünü ve özelliklerini, konaklamaişletmelerinin yapısını, çalışma sistemini ve birimlerin görev dağılımını açıklayarakkonaklama sektöründe organizasyon yapısının verimliliğe olan etkilerini ortayakoymaktır. Çalışma geniş kapsamda literatür taraması yapılarak hazırlanmıştır.Anahtar Kelimeler: Konaklama Sektörü, Hizmet, Verimlilik Service companies should pay attention to providing quality and consistent servicesto customers all the time. It is important to get rid of the differences in service and torecruit the staff carefully, to educate them, to implement some activities to adapt themto their job, to motivate them in line with the quality management, to apply theappropriate control system and to establish the feedback system in order to setstandards. The highest quality firms that provide hotel management are the ones thatgive importance to the qualities listed above.The subject of the study is the effects of the organizational structure on the efficiencyof hotel management. The purpose of the study is to explain the effects oforganizational structure on the efficiency of hotel management by explaining the servicesector and its qualities, the structure of hotel management, the operating system and thedesignation of duties. A great deal of literature review is done for this study.Keywords: Hotel Management, Service, Productivity
Collections