Show simple item record

dc.contributor.advisorGönen, İbrahim
dc.contributor.authorKahriman, Serdar
dc.date.accessioned2021-05-08T10:32:23Z
dc.date.available2021-05-08T10:32:23Z
dc.date.submitted2014
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/673277
dc.description.abstractHizmet firmaları farklı zamanlarda, farklı müşterilere tutarlı ve kaliteli hizmetsunmak için özen göstermek mecburiyetindedir. Hizmette değişkenliği ortadankaldırmak ve standart oluşturmak için personellerin dikkatlice göreve alınması,eğitilmesi, işe alıştırma gibi faaliyetlerin uygulanması, kalite paralelinde güdülenmesi,iyi bir kontrol uygulaması ile etkili bir geribildirim sisteminin kurulması oldukçaönemlidir. Dünya‟da en kaliteli hizmeti sunan konaklama işletmeleri, bu alanda gerekenönemi veren firmalardır.Bu bağlamda çalışmanın konusu konaklama sektöründe organizasyon yapısınınverimliliğe etkileridir. Çalışmanın amacı hizmet sektörünü ve özelliklerini, konaklamaişletmelerinin yapısını, çalışma sistemini ve birimlerin görev dağılımını açıklayarakkonaklama sektöründe organizasyon yapısının verimliliğe olan etkilerini ortayakoymaktır. Çalışma geniş kapsamda literatür taraması yapılarak hazırlanmıştır.Anahtar Kelimeler: Konaklama Sektörü, Hizmet, Verimlilik
dc.description.abstractService companies should pay attention to providing quality and consistent servicesto customers all the time. It is important to get rid of the differences in service and torecruit the staff carefully, to educate them, to implement some activities to adapt themto their job, to motivate them in line with the quality management, to apply theappropriate control system and to establish the feedback system in order to setstandards. The highest quality firms that provide hotel management are the ones thatgive importance to the qualities listed above.The subject of the study is the effects of the organizational structure on the efficiencyof hotel management. The purpose of the study is to explain the effects oforganizational structure on the efficiency of hotel management by explaining the servicesector and its qualities, the structure of hotel management, the operating system and thedesignation of duties. A great deal of literature review is done for this study.Keywords: Hotel Management, Service, Productivityen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleKonaklama işletmelerinde organizasyonel yapılanmanın satış ve verimlilik üzerine etkileri
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmOrganizational structuring
dc.subject.ytmProductivity
dc.subject.ytmService sector
dc.subject.ytmHotels
dc.subject.ytmOccommodation enterprises
dc.subject.ytmSale
dc.identifier.yokid10051192
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityOKAN ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid366780
dc.description.pages94
dc.publisher.disciplineİşletme Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess