Müşteri takibinin ve anahtar cümlelerin satışa etkisi: Volkswagen kullanıcıları üzerine bir araştırma
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Otomotiv sektörünün hızla büyümesi ve müşterilerin otomobillere ilgi göstermesi nedeniyle zaman zaman satış danışmanları ek bir gayret sarf etmeden stoklarındaki otomobilleri kolayca satabilmektedir. Ekonomi piyasalarının kısır geçtiği bazı aylarda satış danışmanları müşteri aramakta fakat satış alışkanlıklarını değiştirdiklerinden dolayı potansiyel müşterileri kaçırabilmektedirler. Bu çalışmada müşteri takibinin ve anahtar cümlelerin satıştaki etkisine değinilerek satış danışmanı ve satış yöneticisinin yapması gerekenler araştırılmıştır. Rekabetin arttığı otomobil sektöründe, satış danışmanına dokunan müşterilere 0-2 saat içerisinde tekrar geri dönüş yapan satış danışmanlarının, müşterilerinin satın alma kararlarında etkili olduğu görülmüştür. Bu çalışmada ayrıca müşterilere karşı kullanılan cümle ve kelimelerin önemli olduğu görülmüştür. Müşterileri harekete geçiren cümleler yapılan anket sonucunda ortaya çıkmıştır. Sometimes sales assistants can sell easily automobiles in stocks without putting any extra effort because of growth in economy and rising interest on automobiles. However, during times of economic recession sales assistants search for customers but they may ending up in losing customers because they lack the needed skills. In this study, the effect of following up customers and key phrases is researched and the things that sales assistants has to do are searched. In the automobile sector in which competition is getting higher, it's proved with a survey that the sales consultants who give their feedback to their customers in 0-2 hours effect the buying decision of their customers. In this study, it's also proven that the words and sentences used to the customers have a significant importance. At the end of survey, the frases, that make the customers move, were revealed.
Collections