Show simple item record

dc.contributor.advisorÇelik, Derya
dc.contributor.authorTaşkin Gültekin, Selin
dc.date.accessioned2021-05-08T08:36:31Z
dc.date.available2021-05-08T08:36:31Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/654370
dc.description.abstractBu araştırmada, matematikte bazı kavramlarla (sayı kümeleri arasındaki ilişkiler, mutlak değer, köklü sayılar) ilgili yanılgıları gidermede kavram karikatürleri ile zenginleştirilmiş öğrenme ortamının etkililiğini, oluşturulan öğrenme ortamının öğretmen ve öğrenci rollerinde nasıl bir değişime neden olduğu ve öğrencilerin bu öğrenme ortamı ile ilgili görüşlerini belirlemek amaçlanmıştır.Anahtar Kelimeler:Kavram karikatürleri, Kavram yanılgıları, Öğretmen-Öğrenci Davranışları.
dc.description.abstractIn this research, removing misconceptions about basic concepts in mathematics concept cartoons created with the effectiveness of the learning environment, brought about by changes in the roles of teachers and students in the learning environment was created and aimed to determine students' views on learning environment.Key Words: Concept cartoons, Minconceptions, Teacher-Student's Behavioursen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleKavram karikatürleri ile zenginleştirilmiş matematik öğrenme ortamlarından yansımalar
dc.title.alternativeReflections on Mathematic Learning Environments Enriched with Concept Cartoons
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentOrtaöğretim Fen ve Matematik Öğretmenliği Eğ. Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmMathematics
dc.subject.ytmMathematics teaching
dc.subject.ytmLearning environment
dc.subject.ytmEducational environment
dc.subject.ytmMathematics education
dc.subject.ytmMathematics lesson
dc.identifier.yokid462972
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityKARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid344468
dc.description.pages158
dc.publisher.disciplineMatematik Eğitimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess