Search
Now showing items 1-10 of 11
Halkla ilişkiler yönetiminde dijital dönüşüm
(2018-08-06)
Bu çalışma Bütünleşik Pazarlama İletişimi sonrasında halkla ilişkilerin internetin halkla ilişkiler uzmanları tarafından da mesajlarını iletmekte kullanılmasına davet ettiğini göstermektedir. Mevcut durumda yayınların ...
Tüketici algısında kurumsal itibar ile marka değeri arasındaki ilişki
(2020-11-25)
Çalışmamın amacı kurumsal itibar ve marka değeri arasındaki ilişkinin tespit edilmesidir. Araştırmamda uygulama örneği olarak TNT International Express Taşımacılık Tic. Ltd. Şti. seçilmiş ve veri toplama aracı olarak anket ...
İlaç sektöründeki iletişim uzmanlarının gözünden, yeni RTÜK kanunuyla değişen iletişim faaliyetlerinin sağlık iletişimine etkileri
(2021-04-12)
2011 yılında çıkan RTÜK kanunuyla birlikte, ilaç firmaları reçetesiz ilaçlarla ilgili reklam ve tanıtım faaliyeti yapabilme serbestliği elde etti. Günümüzde de bu kanun güncelliğini korumaktadır. Bu doğrultuda, reçetesiz ...
Otel işletmlerinde kurumsal iletişimin rolü üzerine üst düzey yöneticilerle bir algı çalışması
(2018-08-06)
Üretim, çalışanlar, muhasebe, pazarlama ve sermaye bakımından diğer işletmelere göre farklılık gösteren otel işletmelerinin insan gücüne dayanan ve zamanla yarışan işletmeler olmasının yanı sıra sunulan hizmetler, personel ...
Kurumsal iletişimde sosyal medya: THY ve Pegasus örnekleri
(2020-04-27)
Günümüz teknolojisinin gelişmesiyle birlikte kurumların, kurumsal iletişim çalışmaları yaparken başta hedef kitleleri olmak üzere diğer tüm paydaşlarına yönelik etkin, hızlı, doğru ve şeffaf bir yönetim anlayışıyla hareket ...
Kriz iletişiminde çok sesli yaklaşım: Metro Turizm krizi`nin retoriksel arena kuramı bağlamında incelenmesi
(2019-02-19)
İşletmelerin beklemedikleri anlarda ortaya çıkan, zamanında ve doğru stratejilerle müdahale edilmediği takdirde kurum üzerinde ciddi hasarlara yol açabilen kurumsal krizler hakkında literatürdeki çalışmaların çoğunluğunda ...
Kurumsal iletişim açısından `cam tavan sendromu`: Orta ve üst düzey kadın yöneticilerin, cam tavan sendromu hakkındaki görüşlerinin yönetim ve iç iletişim açısından değerlendirilmesine yönelik İstanbul özelinde nitel bir çalışma
(2019-03-02)
Bu çalışmanın amacı ekonomiye yön veren bazı önemli aile, ulusal, çokuluslu ve uluslararası şirketlerde görev yapan üst düzey kadın yöneticilerin, çalışanların güçlendirilmesi (empowerment) ile birlikte cam tavan sendromunun ...
X ve Y kuşaklarının işveren markası ve örgüt içi iletişimine yönelik algıları: Aile işletmesi örneği
(2018-08-06)
İşveren markası firmaların paydaşları tarafından nasıl algılandığının yanı sıra nasıl tecrübe ettikleriyle ilgilidir. İşveren markasının örgütsel iletişim boyutunda ele alınmasıyla sadece işverenin çalışanların gözünde ...
Kurumsal iletişimde yeni bir platform olarak sosyal medya kullanımı: Üniversitelere yönelik bir kurumsal iletişim uygulaması
(2018-08-06)
Sosyal medyanın son on yıllık süreçte günlük hayatta en çok tercih edilen iletişim araçlarından birisi haline gelmesiyle birlikte önemi her geçen gün artmaktadır. Her ne kadar ağ tabanlı iletişim sistemleri iletişim ...
Kurumsal kimliğin görsel kimlik üzerindeki yansımaları: Web sitelerinde kullanılan imgelerin göstergebilimsel yaklaşımla incelenmesi
(2021-04-09)
Her kurum, kendini diğerlerinden ayıran bir kurumsal kimliğe sahiptir. Değişen toplumsal etkenler kurumsal kimlik kavramının içeriğinin değişmesine sebep olmuş ve bu tanımın kapsamını genişletmiştir. Sayıları her geçen gün ...